RSS

Omslaget till City of Lost Souls

04 Jan

Idag avslöjades omslaget till City of Lost Souls av Cassandra Clare, den femte boken i den väldigt populära serien The Mortal Instruments.

Den här känns mycket mer romantisk än de andra framsidorna. Tycker att det är snyggt. Jag gillar att Clary har fått behålla hela huvudet den här gången. Förstår ni inte vad jag menar? Titta bara på omslagen till de föregående delarna.

Vem vet, Jace kanske också får ha sitt huvud intakt på det sista omslaget (ifall han är med där).

Prologen till boken är också ute. Källa har ni här. 8:e maj, jag längtar 🙂

 
2 Comments

Posted by on January 4, 2012 in Blandat

 

Tags:

2 responses to “Omslaget till City of Lost Souls

  1. Hundöra

    January 4, 2012 at 20:51

    Jag tycker de borde ha fortsatt med att inte visa hela huvudet bara för att man inte ska få en hel bild över hur de ser ut. Lämna lite till den egna fantasin 🙂

     
    • Anna - Boktycke

      January 5, 2012 at 00:46

      Jag är lite kluven. Först tyckte jag att det kändes konstigt att man fick se både Clarys och Jaces ansikten, men sen tyckte jag att det var bra för jag tycker egentligen inte om att se avklippta huvud. Måste även tillägga att jag föreställde mig Jace som betydligt snyggare 🙂 Trodde även att han skulle ha ljusare hår.

       

Leave a comment