RSS

En magisk gåva i brevlådan

18 Mar

Finns det något bättre än att hitta ett obeställt recensionsexemplar i brevlådan efter en trött och lång arbetsdag? Speciellt när det är en bok som man jättegärna vill läsa!

Yes, detta är vad som hände mig idag. Kom hem från jobbet och hittade ett paket i brevlådan från Rabén & Sjögren. Som jag skrev i förra inlägget så släpps Berättelser från Engelsfors den här veckan och den står med på min önskelista. Jag hade dock inte den blekaste aning om att jag skulle få boken skickad hem till mig. TUSEN TACK RABÉN & SJÖGREN!

Ps. skicka mig gärna Nyckeln också när den kommer ut😀

Berättelser från Engelsfors

Förresten så undrar jag om det är några från Skånetrakten som ska till SF-Bokhandeln i Malmö den 21:e mars klockan 17, alltså nu på torsdag. Sara Bergmark Elfgren, Mats Strandberg, Kim W Andersson, Lina Neidestam och Karl Johnsson kommer nämligen att vara på plats för signering och samtal då😀  Här är mer info.

 
10 Comments

Posted by on March 18, 2013 in Blandat, Nytt i hyllan

 

10 responses to “En magisk gåva i brevlådan

  1. stina liffner

    March 18, 2013 at 21:05

    Lyckost , får den innan alla andra, den har ju inte kommit ut än😀

     
    • Anna - Boktycke

      March 18, 2013 at 21:10

      Jaaaaa, jag är helt överlycklig! Känner mig verkligen hedrad😀

       
  2. juliaD

    March 18, 2013 at 21:22

    Jag kan kanske komma🙂

     
    • Anna - Boktycke

      March 18, 2013 at 21:23

      Ja vad kul! Då kanske vi ses där då! Jag vet inte riktigt om jag själv hinner dit men jag ska försöka🙂

       
  3. Rebecca G

    March 18, 2013 at 23:04

    Oj, hade ingen aning om att de ska vara där på torsdag. Kanske blir en liten snabb titt🙂

     
  4. Mari - Flukten fra virkeligheten

    March 19, 2013 at 10:17

    Me want😀

     
  5. Författardrömmar

    March 19, 2013 at 16:18

    Den vill jag också läsa🙂

     
  6. Gabriella

    March 22, 2013 at 11:17

    Hade varit kul men dessvärre är det nog lite långt att åka från Norge (Oslo-trakterna) enda ner till Skåne! Annars hade jag åkt dit utan att tveka. Älskar deras böcker! Är riktigt pepp på “berättelserna från engelsfors”. Hoppas bara att den inte är för “barnslig” med tanke på att den är tecknad.. Men snart kommer väl Nyckeln också. Den vill jag verkligen läsa!

     
    • Anna - Boktycke

      March 22, 2013 at 19:46

      Ah, Oslo är ju en bort bit så det är ju rätt förståeligt att du inte har möjlighet :p

       

Leave a Reply

 
