RSS

Träffar gänget bakom Engelsfors!

20 Mar

EngelsforsgängetBild tagen från förlagets hemsida. 

Som många av er säkert redan vet så kommer Berättelser från Engelsfors ut idag! Jag har redan hunnit läsa den och tycker mycket om den, men mer får ni veta på recensionsdagen den 2:a april. I samband med utgivningen har författarna och illustratörerna en bokturné och imorgon (torsdag) klockan 17 så kommer de till Science Fiction bokhandeln i Malmö, yay! Jag kommer givetvis att försöka befinna mig på plats för att få mina böcker signerade (yup, tänker släpa med mig Cirkeln och Eld också). Om ni också ska dit och känner igen mig så får ni jättegärna komma fram och säga hej för då skulle jag bli superglad! Själv är jag sämst på att känna igen ansikten så även om jag har träffat er tidigare eller följer er blogg så är det väldigt stor risk att jag inte kommer att känna igen er. Jag kan träffa samma person flera gånger och det räcker med att den personen tar på sig en mössa eller klipper sig för att jag ska inte känna igen denna. Av någon anledning så känner jag igen personerna på håret och inte på ansiktet:/

Så ja, jag kommer som sagt att vara där såvida det inte blir snöstorm (inte helt otänkbart med tanke på vädret den senaste tiden) eller att något dyker upp på jobbet. Hoppas att vi ses där!😀

Mer information finns här.

 
3 Comments

Posted by on March 20, 2013 in Blandat

 

3 responses to “Träffar gänget bakom Engelsfors!

  1. juliaD

    March 20, 2013 at 21:02

    Nu är det bestämt och jag kan komma. Så ser jag dej kommer jag att säga hej🙂

     
  2. Miriam - Schitzo-Cookie http://schitzo-cookie.blogspot.se

    March 21, 2013 at 17:41

    Haha jag är likadan, känner också igen folk på frisyr och klädstil etc :p

     

Leave a Reply

 
