RSS

Bilder från mötet med Engelsforsgänget!

22 Mar

Igår var jag som sagt på Science Fiction bokhandeln i Malmö för att träffarna personerna bakom den nyligen släppta Berättelser från Engelsfors. Jag träffade även på Julia som jag känner igen från ett tidigare bokbloggsträff. Var verkligen jättekul! När jag skulle få mina böcker signerade så frågade Sara om jag var Anna från bloggen Boktycke. Så himla kul att hon kände igen mig! Hon sa att hon gillade min blogg och sen presenterade hon mig för Mats så jag fick skaka hand med dem båda. Blev superglad! Dessutom så var jag en av de fem lyckliga vinnarna av de exklusiva t-shirten. Jag och Julia väntade tills alla hade fått sina böcker signerade så att vi kunde ta varsin bild med författarna och illustratörerna. Riktigt bra dag tycker jag!

Jag med EngelsforsgängetJag och Engelsforsgänget

Julia och EngelsforsgängetJulia och Engelsforsgänget

Engelsfors tröjaDagens skörd: fin t-shirt, pin, klistermärke och signerat seriealbum!

Cirkeln autografTog även med mig Cirkeln som blev signerad. Skulle egentligen ha tagit med mig Eld också men det blev alldeles för tungt! Skrattade lite åt att Sara la till YA drottningen vid mitt namn 😀

 
6 Comments

Posted by on March 22, 2013 in Blandat

 

6 responses to “Bilder från mötet med Engelsforsgänget!

  1. juliaD

    March 22, 2013 at 12:28

    Ja det var ju roligt att hon la till det i din bok 🙂 Själv blev jag så nervös när hon fråga efter min blogg så jag sa ju fel med @ hehe men hon förstod nog att jag blev nervös.

     
    • Anna - Boktycke

      March 22, 2013 at 19:47

      Ah, blev lite starstruck där. Kändes själv som att jag bara stod där och log som en fåne 😀

       
  2. Miriam - Schitzo-Cookie http://schitzo-cookie.blogspot.se

    March 22, 2013 at 12:49

    Men va najs =)
    Avis jag blir att jag inte kunde vara med! Riktigt coolt att hon kände igen dig! ^^

     
  3. frida

    March 22, 2013 at 13:55

    Låter som en toppenkväll! Jag hade tänkt att gå men hann inte dit.. Hade varit kul att få sina böcker signerade 🙂

     
  4. Lottens Bokblogg

    March 22, 2013 at 15:48

    Spännande! Boken ligger här, fast osignerad. Både Cirkeln och Eld fick dottern signerade i höstas, både Sara och Mats var jättegulliga mot henne vid signeringen i Sundsvall:-)

     
  5. Elin - Bokparadiset

    March 22, 2013 at 15:53

    Åh va roligt, bli faktiskt avvis, kan det aldrig hända stora saker i små samhällena?!

     

Leave a Reply

 
