RSS

Omslagsnytt – Harry Potter and the Chamber of Secrets

30 May

Som ni kanske vet så kommer Harry Potter-serien att släppas med nya omslag och nu har framsidan för den andra boken blivit avslöjad!

 Harry Potter and the Chamber of Secrets

Harry Potter and the Chamber of Secrets av J. K Rowling

Tror inte att jag behöver skriva vad den handlar om…

Utgivningsdatum: 27:e aug 2013

Jag gillar verkligen designen på de nya omslagen och har redan planer på att skaffa hem boxen. Äger ju faktiskt inte hela Harry Potter-serien trots att det är en av mina favoritserier. Blir ett utmärkt tillfälle att skaffa hem hela serien tycker jag🙂

 
12 Comments

Posted by on May 30, 2013 in Blandat

 

12 responses to “Omslagsnytt – Harry Potter and the Chamber of Secrets

  1. Aston

    May 30, 2013 at 18:25

    Det var ett snyggt omslag!

     
  2. Maria - unga vuxna

    May 30, 2013 at 18:33

    Åh, det visste jag inte men jag gillar det! Om jag inte lyckas med mitt försök att samla på mig alla originalomslag via second hand kan det här absolut vara ett (dyrare, men ändå okej) alternativ!

     
  3. Miriam - Schitzo-Cookie http://schitzo-cookie.blogspot.se

    May 30, 2013 at 18:56

    ÅH så fin !

     
  4. Anna

    May 30, 2013 at 19:05

    Åh så fint! har funderat på att köpa hem hela serien på engelska (har den på svenska) men har haft beslutsångest om vilka omslag jag ska satsa på så det har inte blivit av…än.

     
  5. 23 minuter

    May 30, 2013 at 20:19

    Jätte fint omslag! Hade gärna köpt hem denna version, även om jag redan har två upplagor av serien😉

     
  6. Woosh (booknightingale.blogspot.com)

    May 30, 2013 at 20:39

    Fy vilket fint omslag! Är frestad att köpa boxen, fast jag har redan alla böckerna…

     
  7. Veronica

    May 30, 2013 at 20:56

    Jag dog och kom till himlen;)

     
  8. Carro

    May 30, 2013 at 21:28

    Jag tycker att de är snygga, men inte sådär Wooow.. Kanske är kräsen jag vet inte😛

     
  9. DinoSara

    May 30, 2013 at 22:05

    Wow, vilket sagolikt omslag! Hela serien tillsammans kommer bli fantastiskt fint.

     
  10. Man

    May 31, 2013 at 00:50

    De nya omslagen är ju bara så satans fina! Överväger med starkt att köpa den här boxen.🙂

     
  11. Elen [bokpotaten]

    May 31, 2013 at 15:47

    Jag tror också att jag kommer satsa på den här boxen, har ett mischmasch av blandade utgåvor av alla böckerna nu. Hoppas alla nya omslagen blir såhär granna!

     
  12. Anna

    May 31, 2013 at 16:37

    Jag fullkomligt älskar båda de här nya omslagen! Vill verkligen ha! Ser dessutom fram emot att se hur de andra i serien kommer se ut🙂

     

Leave a Reply

 
