RSS

Omslagsduell – Fångad i nåt genomskinligt

07 Jun

Jag visste det, treuddsgafflar kan inte mäta sig mot ängelvingar så grattis till vem den nu än är som har designat omslaget till Angelfall för den vann förra duellen. Alla har väl någon gång känt sig fångad på ett eller annat sätt, så därför är veckans tema: Fångad i nåt genomskinligt!

Vilket av omslagen tycker ni är snyggast?

Är det:
matchedMatched av Ally Condie
Känn Klaustrofobin

… eller:

PossessionPossession av Elena JOóhnson
En isbit med extra protein

Vilket omslag tycker du är bäst?

 
2 Comments

Posted by on June 7, 2013 in Omslagsduell

 

2 responses to “Omslagsduell – Fångad i nåt genomskinligt

  1. Dola

    June 7, 2013 at 21:40

    Matcheds omslag påminde mig om att jag inte har läst Crossed eller Reached än. Är de bra?

    Kolla gärna in min tävling som jag har på bloggen, där man kan vinna 6 st böcker.😀

     
    • Anna - Boktycke

      June 8, 2013 at 08:42

      Personligen så tycker jag att serien bara blir sämre och sämre. Matched är jättebra, Crossed är bra och Reached är okej.

       

Leave a Reply

 
