RSS

Omslagsstrid – Steamy and punky

28 Jun

Jag kommer snart att köra igång steampunk-temat på bloggen och tänker därför tjuvstartar med en omslagsduell, ehem, omslagsstrid. Jag har mitt favorit bland omslagen men vilket är ditt favorit?

De böcker som ingår i temat är:

1. Etiquette & Espionage av Gail Carriger 2. Dearly, Departed av Lia Habel 3. The Girl in the Steel Corset av Kady Cross
4. Incarnation av Emma Cornwall 5. The Iron Wyrm Affair av Lili St. Crow 6. The Rithmatist av Brandon Sanderson
7. The Dark Unwinding av Sharon Cameron 8. The Friday Society av Adrienne Kress 9. The Peculiar av Stefan Bachmann

För att göra det extra spännande så kommer rösterna att hållas hemliga🙂

Och enligt förra veckans röstningsresultat så verkar folk föredra The Elites framför SplinteredDock så hade jag missat att lägga till rösträknaren och fixade inte till det förrän två dagar senare då jag var hemma igen så jag vet inte om den verkligen ger så bra bild av vad läsarna tycker. Så jag skulle nog säga att det blev oavgjort😀

 
Leave a comment

Posted by on June 28, 2013 in Omslagsduell

 

Leave a Reply

 
