RSS

Omslagsnytt – Harry Potter and the Goblet of Fire

30 Jun

Ojoj, nu går omslagssläppet undan. Den fjärde nya framsidan för Harry Potter kommer att se ut så här:

harry-potter-goblet-of-fire

Harry Potter and the Goblet of Fire av J. K. Rowling

Hmm, jag gillar motivet men är inte så förtjust i färgerna. Sen vet jag inte om det är förväntningarna som har växt för jag tycker att omslagen bara blir mindre och mindre snygga. Håller tummarna för att bok 5,6 och 7 kommer att vara lika fantastiskt som första omslaget som är mitt favorit än så länge.

Hittills har följande omslag kommit ut:

Harry potter 4

 
5 Comments

Posted by on June 30, 2013 in Boknyheter

 

5 responses to “Omslagsnytt – Harry Potter and the Goblet of Fire

  1. Anna G.

    June 30, 2013 at 11:36

    Sååå fina omslag, älskar detaljerna & tecknarstilen. Kommer definitivt köpa dem när de kommer ut 🙂

     
  2. juliaD

    June 30, 2013 at 14:59

    Dom är så fina hihi 😀

     
  3. Gia - Bokfrossa

    June 30, 2013 at 15:25

    Jag håller med dig, de första var finare än den senaste.:)

     
  4. Carro

    June 30, 2013 at 20:15

    Jag gillar nog trean bäst 🙂

     
  5. Anna G.

    July 2, 2013 at 00:18

    Oj, nu går det verkligen undan med HP omslagen :o…såg just omslaget till the Order of the Phoenix. Tycker fortfarande att de två första omslagen är de finaste hitintills.

     

Leave a Reply

 
