RSS

Mot varmare breddgrader!

19 Jul

Det är fredag och det är dags för ännu en omslagsduell… eh, semesterinlägg!

Detta är ett förinställt inlägg för just nu befinner jag mig på flygplatsen i Danmark och väntar på att gå ombord planet som ska ta mig till underbara Rom. Det här kan vara den bästa födelsedagspresenten jag har gett mig själv (fyller år imorgon). Därefter väntar en 7-dagars lång superhärlig medelhavskryssning på det här lyxiga fartyget.

Navigator-of-the-Seas

Har kollat upp, det är så stort att de har till och med ett bibliotek ombord! Tvivlar dock på att de har böcker som passar mig.

Sen direkt efter kryssningen flyger vi vidare mot Barcelona som jag aldrig ha besökt innan!

Barcelona

Med detta sagt så betyder det att jag inte kommer att vara bloggtillgänglig på 2 veckor. Men ni kan vara lugna, har förberett massa tidsinställda inlägg så bloggen kommer absolut inte att stå stilla under tiden jag är borta. Dock så kommer jag inte att kunna svara eller godkänna nya kommentarer.

Som följeslagare har jag med mig stora tegelstenen Gone with the Wind. Har kommit fram till att den enda chansen jag kommer att hitta motivation till att läsa den här boken är om jag inte har något annat att läsa.

Semesterbok1

Semesterbok2

Med tanke på dess imponerande tjocklek så lär jag knappast behöva oroa mig för att jag kommer att läsa ut den för snabbt.

Håller tummar hårt på att det kommer att bli en fantastisk resa och att jag inte blir sjuk!

Hörs igen om två veckor!

 
6 Comments

Posted by on July 19, 2013 in Blandat

 

6 responses to “Mot varmare breddgrader!

  1. MsMemberger

    July 19, 2013 at 17:47

    Önskar fröken en helt fantastisk och magisk resa!!!😀

     
  2. Fia Filur

    July 19, 2013 at 18:43

    Ha det superbra och grattis i förskott! Kram!

     
  3. Carro

    July 19, 2013 at 19:43

    Åh, nu blev jag avundsjuk. Rom är hur mysigt som helst!

     
  4. Författardrömmar

    July 19, 2013 at 21:07

    Grattis! Hoppas du får en trevlig resa🙂

     
  5. Rebecca

    July 19, 2013 at 21:43

    Åh vad underbart! Ha det så roligt🙂

     
  6. Petra

    July 21, 2013 at 10:48

    Hoppas du får en underbar semester!🙂

     

Leave a Reply

 
