RSS

Nytt i hyllan – födelsedagsbeställning

10 Aug

Som födelsedagspresent till mig själv blev det en bokbeställning. Tänkte egentligen spela in en video men eftersom kameran fortfarande är ute på resande fot så får vi nöja oss med ett vanligt omslagsinlägg. Följande böcker har hittat hem till mig sen sist:

The Moon and More av Sarah DessenThe Moon and More av Sarah Dessen Prep School Confidential (Prep School Confidential #1) av Kara TaylorPrep School Confidential av Kara Taylor This Is What Happy Looks Like av Jennifer E. SmithThis Is What Happy Looks Like av Jennifer E. Smith
I Hunt Killers by Barry LygaI Hunt Killers by Barry Lyga The Collector (Dante Walker #1) av Victoria ScottThe Collector av Victoria Scott Insomnia (The Night Walkers #1) av J.R. JohanssonInsomnia av J.R. Johansson
Gameboard of the GodsGameboard of the Gods av Richelle Mead ProdigyProdigy av Marie Lu Taken (Taken #1) av Erin BowmanTaken av Erin Bowman
In the Shadow of Blackbirds av Cat WintersIn the Shadow of Blackbirds av Cat Winters Going Vintage av Lindsey LeavittGoing Vintage av Lindsey Leavitt Pivot Point (Pivot Point #1) av Kasie WestPivot Point av Kasie West


————————————————————————————————————————————–

Det här är ett tydligt bevis på att man kan köpa till sig lycka! Har faktiskt ett mindre paket som inte har kommit än men annars är det hög tid att slå på köp/lån-förbud igen. Ska ju dessutom jobba satsa på mitt manus under augusti så även om jag är jättesugen på att läsa dem så får vi se när det blir.

 
5 Comments

Posted by on August 10, 2013 in Nytt i hyllan

 

5 responses to “Nytt i hyllan – födelsedagsbeställning

  1. Lexie

    August 10, 2013 at 23:57

    Going Vintage gillade jag och var en av de fyra böcker jag hann läsa under min vecka i Caorle, Italien🙂 Prep School är jag nyfiken på och även Richelle Meads bok:)

     
  2. Fia Filur

    August 11, 2013 at 11:03

    Åh, vilken härlig beställning! Man ska bara hinna läsa dem med …🙂

     
    • Anna - Boktycke

      August 11, 2013 at 21:24

      Ja, eller hur. Att hinna med är det ständiga problemet…😀

       
  3. Petra

    August 11, 2013 at 12:30

    Först och främst..grattis i efterskott!!!🙂
    Vad mycket härliga böcker, allra helst In the Shadow of Blackbirds & Prep School Confidential är jag väldigt nyfiken på. Pivot Point är alldeles underbart bra, så det ska bli kul att se vad du tycker om den (och resten av böckerna med förstås).🙂

     
    • Anna - Boktycke

      August 11, 2013 at 21:25

      Tack! Är himla nyfiken på alla. Fick verkligen beslutsångest när jag skulle bestämma vilka böcker det skulle bli. Än så länge är jag väldigt nöjd med valet😀

       

Leave a Reply

 
