RSS

Omslagsduell – Kusliga tjejer på en äng

30 Aug

Den röda gasen visar sig vara rätt populär så Masque of the Red Death vann förra duellen. Grattis, grattis! Den här gången har vi återigen två omslag som påminner väldigt mycket om varandra, temat är: Kusliga tjejer på en äng

Vilket omslag föredrar du?

Är det:

Servants of the Storm - Delilah S. DawsonServants of the Storm av Delilah S. Dawson
Att ramla med stil.

…eller

Duell - Some Place QuietSome Quiet Place av Kesley Sutton
Åh titta, jag har inga armar och jag borde verkligen ha köpt en riktig klänning istället för att limma ihop höstlöv. 

 
2 Comments

Posted by on August 30, 2013 in Omslagsduell

 

2 responses to “Omslagsduell – Kusliga tjejer på en äng

  1. Hanna

    August 30, 2013 at 17:52

    Trodde först det stod “kusliga tjejer på ett ägg.” Hur som helst två väldigt snygga omslag! Jag kan inte välja vilket jag gillar bäst.

     
    • Anna - Boktycke

      August 30, 2013 at 19:44

      I ren kuslighet så tycker jag att Servents of the Storm är bäst (eller värst beroende på hur man ser det) :p

       

Leave a Reply

 
