RSS

Nytt i hyllan – Harry Potter!!!

01 Sep

Jag vet, jag vet. Jag säger alltid att jag inte ska skaffa hem fler böcker och så fortsätter jag ändå att lägga upp sådana här inlägg. I försvar kan jag säga att jag förhandsbeställde det här paketet för över två månader sedan. Jag lovar dock att detta kommer att bli det sista på ett längre tag. Nu har jag verkligen ett lån- och köpförbud!

Som ni kan gissa er av titeln så har jag ÄNTLIGEN FÅTT HEM MIN SUPERDUPEREFTERLÄNGTADE HARRY POTTER – BOX!

Så himla fin den är!!! Plastskyddet fick sitta kvar i två dygn innan jag vågade ta av det. De är så fina att jag knappt vågar läsa dem haha.

Nytt i hyllan - Harry Potter boxHär är själva boxen med de fina bokryggarna.

Nytt i hyllan - Harry Potter framDe läckra framsidorna…

Nytt i hyllan - Harry Potter bak… och de minst lika vackra baksidorna.

Nytt i hyllan - vinst och recexSen var jag även en av de lyckliga vinnarna av Semics Facebook-tävling! Trodde verkligen inte att jag skulle vinna så jag blev jätteglad när jag fick hem filmen Beautiful Creatures samt uppföljaren i bokform. Berövad är ett recensionsexemplar och den svenska översättningen av Pretty Girl-13. Ska bli mycket spännande att läsa!

 
16 Comments

Posted by on September 1, 2013 in Blandat, Nytt i hyllan

 

16 responses to “Nytt i hyllan – Harry Potter!!!

  1. Lena

    September 1, 2013 at 16:18

    Harry Potter-boxen är sjukt snygg!!

     
    • Anna - Boktycke

      September 1, 2013 at 16:22

      Ja, eller hur?😀 Blir så glad bara av att se den i bokhyllan!

       
  2. Anna - Bokordet

    September 1, 2013 at 16:40

    Åh vill verkligen ha Harry Potter boxen den är så galet snygg, men skulle nog knappt våga läsa dem, haha *bokpedant*😉

     
    • Anna - Boktycke

      September 1, 2013 at 21:06

      Jag känner samma sak!!! Är superrädd för att jag kommer att förstöra böckerna när jag läser dem:/

       
  3. Malin

    September 1, 2013 at 19:50

    Åh vill ha vill ha…

     
  4. Frida

    September 1, 2013 at 20:28

    Harry Potter boxen är sååå fin!😀

     
  5. Malin

    September 1, 2013 at 22:02

    Åhh så avis jag blir, de verkar ännu snyggare än på bilderna😀

     
  6. Fia Filur

    September 2, 2013 at 13:54

    Men gud, dog lite nu, vad snygga!🙂

     
  7. Laura

    September 9, 2013 at 13:54

    Hej! Har en liten fråga angående HP-boxen. Har böckerna några kapitelillustrationer? Och om de har det, hur ser dem ut?

     
    • Anna - Boktycke

      September 9, 2013 at 20:00

      Hej!
      De har kapitelillustrationer men jag är osäker om de är nya/specifika för den här utgåvan. Tror att det är “gamla” kapitelillustrationer.
      Kapitelillustration

       
      • Laura

        September 9, 2013 at 20:54

        Nu har mitt sjuka habegär fördubblats… jag älskar de kapitelillustrationerna!😀

         
      • Anna - Boktycke

        September 10, 2013 at 08:47

        Jag gav vika för mitt habegär för längesen😀

         
  8. Clara

    September 11, 2013 at 08:29

    Åh, var köpte du dem?! Min pappa sa att jag skulle få dem i födelsedagspresent och jag behöver verkligen länken till var jag kan köpa hem dem. ):

     

Leave a Reply

 
