RSS

Topp 5 saker jag ska göra på bokmässan!

25 Sep

Eftersom bokmässan närmar sig och passar det väldigt bra med att Topp 5 inlägg på vad jag ser mest fram emot att göra på lördagen!

5. Vara i Göteborg!
Vet inte hur mycket av själva staden jag kommer att få se men det är alltid trevligt att besöka en storstad!

4. Insupa atmosfären
Tänk dig böcker och bokälskare överallt. Det är inte varje dag man kommer in i ett rum där alla är intresserad av böcker och läsning.

3. Köpa böcker och få dem signerade
Egentligen så gillar jag inte att man kladdar i böckerna men författarens signatur går bra🙂 Har dock inte planerat att köpa så många böcker för det blir så tungt att släpa på dem. Men vi får se om man lyckas hålla sig.

2. Spana efter författare
Det kommer att vimla av svenska författare på bokmässan och jag kommer att vara redo med kameran hehe. Näh, skämt åsido, det ska verkligen bli jättekul att träffa skaparna bakom de böcker man gillar. Får hoppas att man hinner ta lite foto och prata med dem.

1. Träffa Fia och and bokbloggare
Jag är tyvärr för gammal för att gå på den officiella ungdombokbloggsträffen men vad jag vet så ska det vara ett inofficiellt träff för ALLA som gillar ungdomsböcker kl. 14:00 vid Bonnier Carlsens monter. Jag kommer självklart att vara där (och släpar med mig Fia) så jag hoppas att ni också kommer och tittar förbi. Ska bli superkul att träffa andra som älskar ungdomsböcker!😀
Läs mer om träffen hos Bookshelf-Anna.


Vilka ska till mässan i år?

 
8 Comments

Posted by on September 25, 2013 in Listor och enkäter, Topp 5

 

8 responses to “Topp 5 saker jag ska göra på bokmässan!

  1. Lena

    September 25, 2013 at 18:39

    Låter så trevligt!!

     
  2. Lisa

    September 25, 2013 at 19:14

    Jag ska dit!🙂 Det ska bli roligt att träffa dig!

     
  3. Frida

    September 25, 2013 at 19:47

    Jag ska vara där fredag och lördag🙂

     
    • Anna - Boktycke

      September 26, 2013 at 19:55

      Önskar att jag kunde vara där i flera dagar också. Men hoppas att vi ses på lördag då!🙂

       
  4. Charlotte C

    September 26, 2013 at 20:55

    Jag ska också dit på lördag, kanske ses vi i vimlet! (Eventuellt vågar jag mig till ungdomsbokbloggsträffen även om jag egentligen bara är en skrivbloggare som älskar ungdomsböcker!)

     
    • Anna - Boktycke

      September 26, 2013 at 21:00

      Åh vad kul! Klart att du ska på träffen! Där finns många som skriver också (iaf jag och Fia) 😀

       

Leave a Reply

 
