RSS

Bokmässan imorgon!

27 Sep

Imorgon är det dags för mig att besöka bokmässan. Jag och Fia (mest Fia) har kollat upp en massa event som vi ska gå på och jag är verkligen jättetaggad. Sista jag var där hade jag inte ens börjat bokblogga och gick bara runt utan att ha något mål. Var väl trevligt det också men det blev ganska tröttsamt efter ett tag. Den här gången ska det bli mycket roligare.

Jag kommer att ta öresundståget 07:20 från Lund och kommer fram till Göteborg Centralstation 10:15. Är det någon som ska med samma tåg så får ni jättegärna säga till. Blir ju så tråkigt att sitta själv i tre timmar annars. Vet dock inte hur bra ressällskap jag är klockan 7 på morgonen men jag ska försöka vara glad och trevlig😀

Sen hade jag tänkt gå till bokmässan från centralen för jag har hört att det bara tar cirka 20 min. Någon som vet om det stämmer? Eller är det smidigare att bara ta bussen?

Ifall ni ser mig under lördagen så kom gärna fram och säg hej. Kommer att bli superglad då. Jag kommer att hålla till vid Bonniers Carlsens monter mellan 13:30 till 14:50 för att lyssna på författarprat😀

 
3 Comments

Posted by on September 27, 2013 in Blandat

 

3 responses to “Bokmässan imorgon!

  1. Charlotte C

    September 27, 2013 at 22:45

    Jag åker 06.08 från Malmö (morbidt, jag vet! :)). Men vi ses kanske på plats!

     
  2. Fanny

    September 29, 2013 at 08:28

    Märkligt nog har jag som göteborgare aldrig gått från centralen till korsvägen men om du ska åka kollektivt så rekommenderar jag spårvagnarna (2:an eller 13:n) tar bara sju minuter! Kanske ses vi på mässan! Kram.

     
    • Anna - Boktycke

      September 29, 2013 at 14:49

      Det löste sig😀 Tåget stannade vid Liseberg så jag behövde bara gå i knappt 5 min🙂

       

Leave a Reply

 
