RSS

Omslagsduell – En träff under vattnet

15 Nov

Efter kanske den jämnaste duellen någonsin vann Wake, Fade, Gone med endast 1 röst! Wow, riktigt nära. Känner mig väldigt stolt också för jag försöker alltid välja omslag som är ungefär lika snygga för att det ska bli en bra match. Verkar som att jag äntligen har lyckats med det 😀
Nu är det dags att ta duellen vidare och eftersom det regnar så himla ofta nu så får det blir något vattnigt, nämligen: En träff under vattnet!

Vilket omslag föredrar du?

Är det:

Duell - Of NeptuneOf Neptune av Anna Banks
Undrar om han försöker rädda henne eller dränka henne. 

…eller

Duell - The Retribution of Mara DyerThe Retribution of Mara Dyer av Michelle Hodkin
Samma sak här, vet inte om han försöker hålla kvar henne i vattnet för att döda henne eller om han håller om henne så att de kan dö en romantisk död tillsammans. 

 
2 Comments

Posted by on November 15, 2013 in Omslagsduell

 

2 responses to “Omslagsduell – En träff under vattnet

  1. stina liffner

    November 16, 2013 at 10:46

    1an

     
  2. Malin

    November 16, 2013 at 11:21

    Jag gillar de andra delarna i Anna Banks trilogi men denna är jag inte mycket för så mitt val blev Mara Dyer 🙂

    SV: Kul att vi tycker olika då 🙂

     

Leave a Reply

 
