RSS

Nytt i hyllan – Två överraskningar i brevlådan

17 Nov

Två nya böcker har hittat hem till mig🙂

Nytt i hyllan 2013-11-17

Nyckeln (Engelsforstrilogin #3) av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren
Halleluja! Skuttade runt som en galning när jag såg att boken låg i brevlådan. Så himla taggad på att läsa den!!! Recensionsdatumet är inte förrän i december så det lär dröja ett tag innan mitt omdöme dyker upp på bloggen. Det är nog bara bra för i november är jag upptagen med NaNoWriMo och boken är på över 800 sidor.

Berättelser från ett (inte så) fantastiskt liv (Nikkis dagbok #1) av Rachel Renée Russell
Den tjejiga motsvarigheten till Diary of a Wimpy Kid? Den här serien är superpopulär och finns översatt till 28 olika språk. Jag blev väldigt glad när den kom hem till mig. Perfekt att det är många illustrationer och lättläst nu när jag har mindre tid till läsningen😀

 
6 Comments

Posted by on November 17, 2013 in Nytt i hyllan

 

6 responses to “Nytt i hyllan – Två överraskningar i brevlådan

  1. Carro

    November 17, 2013 at 14:39

    Vad kul med Nyckeln!🙂

     
  2. Nelly

    November 17, 2013 at 14:43

    Åh har också fått hem samma!

     
  3. stina liffner

    November 17, 2013 at 17:12

    Finns det ett rescentionsdatum på varje bok man får från förlag?

     
    • Anna - Boktycke

      November 17, 2013 at 17:53

      Japp, de flesta böcker (oavsett om man får dem som recensionsexemplar eller ej) har ett recensionsdatum, oftast 1-3 veckor efter utgivningsdatum.

       

Leave a Reply

 
