RSS

Nya YA-boksläpp Vecka 47!

18 Nov

En väldigt lugn vecka, vilket är väldigt trevligt när jag är fullt upptagen med NaNoWriMo🙂

Vill ni läsa bokens beskrivning så är det bara att klicka på omslaget så kommer ni att hamna på bokens Goodread-sida.

The Fiery Heart (Bloodlines #4) av Richelle MeadThe Fiery Heart av Richelle Mead World After (Penryn & the End of Days #2) av Susan EeWorld After av Susan Ee Soulless: The Manga Vol. 3 (The Parasol Protectorate Manga #3) av Gail CarrigerSoulless: The Manga Vol. 3  av Gail Carriger

The Fiery Heart (Bloodlines #4) av Richelle Mead
Yay! Fjärde boken i serien. Kommer jag bli en Sydrian-fan efter denna? Mead lyckades ju nästan övertyga mig i den förra. Och Adrian ska få en egen PoV!!! Vet faktiskt inte vad jag tycker om det, är lite rädd att min bild av honom ska förstöras när man får tillgång till hans tankar. Håller tummarna för att det kommer att bli den bästa boken i serien hittills!

World After (Penryn & the End of Days #2) av Susan Ee
Gillar omslaget mer och mer, speciellt om man tänker på vad som hände i första boken Angelfall. Tycker om den mörka stämningen i serien så den här kommer jag förmodligen att köpa hem som julklapp till mig själv🙂

Soulless: The Manga Vol. 3 (The Parasol Protectorate Manga #3) av Gail Carriger
Mangaversionen av Hemlös/Blameless som visserligen är den boken jag tyckte var sämst i serien men det minskar inte mitt habegär för mangan. Ännu en bok som står och väntar i min korg på amazon hehe.

Fler boksläpp i veckan

The Course of True Love [and First Dates] (The Bane Chronicles Part #8) av Cassandra ClareWhat to Buy the Shadowhunter Who Has Everything (And Who You’re Not Officially Dating Anyway) (The Bane Chronicles Part #8) av Cassandra Clare Horizon (The Soul Seekers #4) av Alyson NoelHorizon (The Soul Seekers #4) av Alyson Noel Dangerous Depths (The Sea Monster Memoirs #2) av Karen Amanda HooperDangerous Depths (The Sea Monster Memoirs #2) av Karen Amanda Hooper
He Said, She Said av Kwame AlexanderHe Said, She Said av Kwame Alexander

————————————————————————————————————————————–

Haha, alltså, det släpps bara 7 böcker och ändå hittar jag 4 böcker som jag garanterat kommer att köpa och läsa. Det är ett under att jag inte redan är ruinerad.

Någon bok du fastnade för den här gången?

 
2 Comments

Posted by on November 18, 2013 in Veckans YA-boksläpp

 

2 responses to “Nya YA-boksläpp Vecka 47!

  1. Lena

    November 18, 2013 at 18:50

    World After, så fort jag läst Angelfall😉

     
    • Anna - Boktycke

      November 19, 2013 at 20:36

      Angelfall är så bra! Hoppas att du kommer att gilla den!

       

Leave a Reply

 
