RSS

Omslagsnytt – Sinner av Maggie Stiefvater

13 Dec

Tadah, omslaget för Sinner av Maggie Stiefvater är släppt!

Sinner (The Wolves of Mercy Falls #4) av Maggie Stiefvater

Sinner av Maggie Stiefvater

Det här är alltså den “fjärde” boken i “Mercy Falls”-serien. Till skillnad från de tidigare böckerna i serien så fokuserar den här på Cole och Isabel. Jag tycker att det är rätt coolt att omslaget följer samma design som de tidigare böckerna men är ändå så annorlunda, det är till exempel en tropisk stadsmiljö istället för en skogsmiljö. Tycker att det passar väldigt bra. Man ser att Sinner hör till “Mercy Falls”-serien, men är ändå annorlunda från de föregående böckerna.

De andra böckerna i serien:

ShiverFörsta boken: Frost LingerAndra boken: Linger ForeverAndra boken: Forever

Vad tycker ni om det nya omslaget?

 
7 Comments

Posted by on December 13, 2013 in Blandat, Omslag

 

7 responses to “Omslagsnytt – Sinner av Maggie Stiefvater

  1. Anna

    December 13, 2013 at 21:17

    Njaaa… jag hade nog velat ha bakgrunden vit istället för brandgul/orange… Tycker de tidigare omslagen är så mycket snyggare.

     
  2. Petra

    December 14, 2013 at 12:35

    Jag gillar både Sinner och de nya omslagen, fast om jag måste välja så föredrar jag de gamla. 🙂

     
  3. Fia Filur

    December 15, 2013 at 22:11

    Snyggt! Gillar de gamla omslagen, men de nya var snygga ihop med den!

     
  4. Fanny

    December 23, 2013 at 11:34

    Jag tycker att det är snyggt men oj så förvånad jag blev! Jag trodde att det var en helt avslutad serie! Men den kanske hör ihop men ändå inte med de tidigare böckerna. 🙂

     
    • Anna - Boktycke

      December 23, 2013 at 17:48

      Det är en avslutad serie, men eftersom det var så många fans som vill ha en fortsättning så skrev Maggie en bok till. Det är vad jag har hört iaf 🙂

       

Leave a Reply

 
