RSS

Bloggpaus

19 Dec

Tjohej!

Som nämnt i förra inlägget har jag problem med min uppkoppling i den nya lägenheten och eftersom jag inte vill lägga ner 30 min på att bara publicera ett inlägg (och då menar jag verkligen bara publiceringen, inlägget skriver jag offline) så kommer jag att ta paus från bloggen i några dagar. I helgen ska jag till Stockholm för att ha julbord med kompisar så det är också en anledning till varför det kommer att bli tyst på bloggen.

Förhoppningsvis så får jag liv i bloggen igen innan jul men annars så önskar jag er en riktig god jul med många hårda klappar (eller digitala om man föredrar det)😀

 
6 Comments

Posted by on December 19, 2013 in Blandat

 

6 responses to “Bloggpaus

  1. Miriam - Schitzo-Cookie http://schitzo-cookie.blogspot.se

    December 19, 2013 at 19:15

    God Jul =) hare så mysigt i Stockholm!

     
  2. ica

    December 19, 2013 at 23:51

    Någon så dedikerad och aktiv bloggare som du är svårt att hitta! Du, om någon, förtjänar en paus ibland. Ha det så jättekul! God jul!

     
  3. Fia Filur

    December 21, 2013 at 13:30

    Önskar dig detsamma!🙂

     
  4. Cecilia

    December 22, 2013 at 18:36

    Ha en härlig jul Anna!

     
    • Anna - Boktycke

      December 23, 2013 at 17:47

      Har inte hört något om det så jag tror tyvärr inte det.

       

Leave a Reply

 
