RSS

100+ böcker att längta efter år 2014

27 Dec

Som favorit i repris kommer nu tre kollage med omslag på böcker som släpps under år 2014 som har fångat mitt intresse. På något sätt så har jag fastnat för just de böckerna, mest är det för omslaget men även för titel och författare etc. För att få bättre överblick så har jag delat in böckerna i tre kategorier: Fortsättning på serier, Nya serier och Fristående böcker.

Varsågod och njut av år 2014:s YA-titlar!

Fortsättning på serier (64st)

Uppföljare small

————————————————————————————————————————————–

Nya serier (36st)

Nya serier small

————————————————————————————————————————————–

Fristående böcker (48st)
Av den informationen jag har hittat så är dessa böcker fristående, men givetvis kan informationen vara gammal så jag kan inte lova till 100% att alla dessa böcker inte är någon del av en serie. 

Fristående small

————————————————————————————————————————————–

Det här är bara en bråkdel av alla böcker som kommer ut under 2014. Jag har bara inkluderat de böcker som har fått omslag (eller temporärt sådant) och som jag personligen tycker ser spännande ut. År 2013 har varit ett superbra bokår och det verkar som att 2014 kommer att vara minst lika bra🙂

Äldre inlägg
100+ böcker att längta efter år 2013
100 böcker att längta efter år 2012

 
3 Comments

Posted by on December 27, 2013 in Blandat, Boknyheter, Läsvanor

 

3 responses to “100+ böcker att längta efter år 2014

  1. Tess

    December 27, 2013 at 17:21

    Åh vilket underbart inlägg! Blir så sugen på nytt.

     
  2. Lena

    December 27, 2013 at 18:02

    Härligt inlägg! Jaha, dags att kolla upp böckerna (som är nya för mig) på goodreads😀

     
  3. Elen [bokpotaten]

    January 1, 2014 at 15:44

    Det här inlägget kommer jag nog sitta å dregla över många gånger de närmsta veckorna.

     

Leave a Reply

 
