RSS

Bloggåret 2013

31 Dec

Gott nytt år allihopa! Precis som ifjol kommer ett inlägg där jag lite halvflummigt skriver om hur bloggåret 2013 har varit för mig.

Antal inlägg
Inklusive detta inlägg så har jag publicerat totalt 406 inlägg under 2013. Av dess är cirka 190 recensioner.

Populärast inlägg
Förvånansvärt nog så är det min guide till hur man handlar böcker på amazon.co.uk. När jag skrev den så trodde jag aldrig att den skulle få över 1000 sidvisningar. Här har ni inlägget.

statistik

Nya kategorier:
En ny kategori startades upp och det är givetvis Nytt i bokvärlden! Jag har fått väldigt bra feedback på dessa inlägg och kommer absolut att fortsätta med det nästa år.

Stoltast bedrift
När jag fick veta att jag hade blivit citerad på den svenska översättningen på Insurgent av Veronica Roth samt Det svarta hjärtat av Holly Black. Det roliga är att jag personligen inte har sett citaten själv men andra har berättat för mig att de finns där. Måste ju nästan köpa böckerna bara för sakens skull!

Sen är jag också väldigt glad över födelsedagstävlingen som jag anordnade. Tycker att lösenordsskyddet är en smart idé om jag får säga det själv🙂

Sist men inte minst vill jag tackar för alla underbara kommentarer som jag har fått. Tack för att ni tar er tid att läsa inläggen. Det är ni som gör bokbloggandet så roligt. Tack för allt och jag önskar er ett hjärtligt…

Gott nytt år

 
3 Comments

Posted by on December 31, 2013 in Listor och enkäter

 

3 responses to “Bloggåret 2013

  1. Fia Filur

    December 31, 2013 at 22:45

    Gott nytt år!

     
  2. Bina

    January 1, 2014 at 02:36

    Gott nytt år och hoppas det blir mycket läsning och skrivning även 2014!

     

Leave a Reply

 
