RSS

Äntligen är den här!

12 Jan

Under december hade Malin på Nilmas bokhylla en supergenerös julkalender med fina priser varje dag. Och gissa vad…

JAG ÄR EN AV VINNARNA!!!!

Och inte nog med det. Jag vann (enligt mig själv) det bästa priset, nämligen en läsplatta!

Letto

Jag har ju testat att läsa på surfplattan men blivit trött i ögonen och vill man sitta ute på balkongen och läsa med den så är det ju helt omöjligt på grund av ljuset. Är verkligen superglad över läsplattan och ska genast låna hem e-böcker från biblioteket!

Tusen tack till Adlibris som sponsrade den och till Malin som anordnade julkalendern!

 
3 Comments

Posted by on January 12, 2014 in Blandat

 

3 responses to “Äntligen är den här!

  1. Fia Filur

    January 12, 2014 at 14:43

    ÅHH!🙂 Du måste recensera den sen!

     
  2. Mari Gadell

    January 12, 2014 at 16:01

    Jag har en Letto och är så nöjd med den. Väldigt smidigt om man ska ut och resa, behöver inte vara restriktiv med antalet böcker på grund av vikten😉

     
  3. Cilia

    January 12, 2014 at 17:22

    Oh stort grattis! Du får lägga upp en recension med ditt betyg av den sen🙂 Har själv läst lite på min iPad & mobil men håller med om att det blir ganska jobbigt för ögonen efter en stund.

     

Leave a Reply

 
