RSS

Bokvideo – Nytt i hyllan (en försenad julklapp)

19 Jan

Nu i veckan har mina julklappsböcker kommit och det är ett perfekt tillfälle att spela in en bookhaul. Kollade upp när jag senast la upp en bokvideo och till min chock så var det i juni förra året! Snacka om att det var längesen! Känner mig helt ringrostig. Nåja, hoppas att ni tycker om videon ändå och att jag inte svamlar för mycket 🙂

Titta helst i HD för att bilden inte ska bli så suddig.

Är det någon bok ni vill att jag ska läsa och recensera först så lämnar gärna en kommentar. Kommer att prioritera den boken då 🙂

 
11 Comments

Posted by on January 19, 2014 in Bokvideor, Läsvanor, Nytt i hyllan

 

11 responses to “Bokvideo – Nytt i hyllan (en försenad julklapp)

  1. Rymdpotatis

    January 19, 2014 at 15:26

    Vad kul med en julklapp till sig själv! x)
    Kan du inte läsa the Fiery heart? 😀 Jag hade tänkt köpa den själv, men jag vågar inte för jag fyller år snart och jag vill inte stå där med dubletter 😉

     
    • Anna - Boktycke

      January 19, 2014 at 15:51

      Hehe, jag brukar ju inte få böcker i julklappar så jag får köpa dem själv istället 🙂

      Jajamän, ska läsa Fiery Heart när jag är klar med Stjärnmärkt då! Ser fram emot att läsa mer om Adrian!

       
  2. Lena

    January 19, 2014 at 16:38

    YAY var min första tanke när jag såg att det var en bookhaul video 😀 Åh, Splintered och Unhinged är så snygga, tror jag bara måste köpa dem snart 🙂

     
  3. Anna

    January 19, 2014 at 17:30

    YAY, vad kul att du gjorde en video igen! Jag älskar dina videor! 🙂

     
  4. Anna G

    January 19, 2014 at 18:12

    Åh vad kul med en book haul-video 🙂
    Många fina böcker, tyvärr har jag inte läst någon av dem men är jätte sugen på att köpa hem Unhinged så den får stå och se vacker ut bredvid Splintered tills jag tar mig tid att läsa dem.

     
  5. Beate

    January 19, 2014 at 19:42

    Vilken mysig haul! Älskar din bakgrund, din bokhylla är JÄTTEFIN! 😀 Jag har läst The Dream Thieves och jag tyckte den var väldigt bra, karaktärer är något Stiefvater gör så himla skickligt. Jag tror inte du kommer bli besviken om du gillar The Raven Boys även om fokus har ändrat lite grand 🙂

     
  6. Petra

    January 20, 2014 at 10:47

    Jättekul med bookhaul video! 🙂 Jag ser speciellt fram emot att få veta vad du tyckte om The Fiery Heart & The Dream Thieves. 🙂

     
  7. Lena

    January 20, 2014 at 14:00

    Alltid lika kul med bookhaul. Massor med härlig läsning du har framför dig!

     
  8. Bokmalen

    March 22, 2015 at 19:56

    Gaaash!!! Kunde inte sluta stirra på böckerna bakom dig!! Om vi bara kunde switcha liv för fem minuter hahha det vore kult, Bra video förresten hoppas du lägger upp mer<3

     
  9. Jamie

    November 25, 2015 at 16:59

    Måste bara säga att jag gillar dina bokvideor! 🙂

     
    • Anna - Boktycke

      November 25, 2015 at 20:06

      Åh tack så mycket! Jag gillar dem också men nu för tiden så läser jag mest e-böcker och då är det inte lika lätt att visa upp böckerna 🙂

       

Leave a Reply

 
