RSS

Det närmar sig för födelsedag

26 Jan

Boktyckes födelsedag närmar sig med stormsteg. Om mindre än två veckor så har bloggen funnits i två år och det har varit lite av en tradition att födelsedag firas med en stor tävling.

Dock så har jag väldigt fullt upp för tillfället så jag undrar hur stort intresset är för en tävling. Ska jag ordna en större tävling med kluriga frågor eller vill ni hellre ha en vanlig hederlig utlottning?

Med en större tävling så menar jag t.ex. frågesporten jag hade för Boktyckes 1-års dag och klurighetstävlingen som jag hade förra året.

Är väldigt nyfiken på vad ni tycker så deltar gärna i röstningen.

 
Leave a comment

Posted by on January 26, 2014 in Blandat

 

Leave a Reply

 
