RSS

Boktycke fyller 3 år!

07 Feb

Det är helt otroligt men idag har det gått tre år sedan jag skrev mitt första inlägg på Boktycke!

Egentligen hade jag tänkt fira med en utlottning (eftersom majoriteten av läsarna föredrog det framför en klurig tävling) men eftersom jag är bortrest så blir det inget förrän på söndag då jag är hemma igen (yes, detta är ett tidsinställt inlägg).

Haha, det här blir väl ett lagom konstigt inlägg där jag bara skriver att bloggen att fyller år. Önskar er hur som helst en trevlig helg och tusen tack och kramar för att ni läser min blogg!

PS. jag uppdaterade även statuslistan för läsutmaningen igår. Ta en kik på den ifall ni vill veta hur ni ligger till i tävlingen🙂

 
25 Comments

Posted by on February 7, 2014 in Blandat

 

25 responses to “Boktycke fyller 3 år!

  1. MsMemberger

    February 7, 2014 at 17:14

    Hipp hipp! Stort grattis ifrån Göthlaborg!
    Ha en helt fantastisk och underbar helg!
    //nettan

     
  2. Cilia

    February 7, 2014 at 17:56

    Stort grattis!😀

     
  3. Anna

    February 7, 2014 at 18:44

    GRATTIS TILL DIN BLOGG OCH GRATTIS TILL DIG FÖR ATT DU BLOGGAT SÅ LÄNGE❤😀

     
  4. Fia Filur

    February 7, 2014 at 20:12

    Grattis! Fantastiskt att du har varit så aktiv i stort sett varje dag i 3 år! Och det är ju delvis tack vare bloggen som vi hittade varandra🙂

     
    • Anna - Boktycke

      February 7, 2014 at 20:24

      Ja, hade jag inte bloggat så skulle vi kanske inte ha haft så mycket kontakt idag. Så att blogga har verkligen gett mig värdefulla saker🙂

       
  5. Lena

    February 7, 2014 at 21:01

    Grattis på bloggfödelsedagen!!😀 Tror det är 1-1½ år sedan jag hittade hit och har alltid varit ett nöje att läsa inläggen ^^

     
  6. Miriam - Schitzo-Cookie http://schitzo-cookie.blogspot.se

    February 7, 2014 at 23:28

    Megastort grattis till favoritbloggen!

     
  7. stina liffner

    February 8, 2014 at 08:44

    grattis

     
  8. Vargnatts bokhylla

    February 8, 2014 at 09:21

    Grattis!

     
  9. Frida

    February 8, 2014 at 09:57

    GRATTIS! Hoppas att du kommer att fortsätta blogga minst lika många år till😀

     
  10. 23 minuter

    February 8, 2014 at 10:59

    Stort Grattis! Du har verkligen en bra blogg 🙂

     
  11. Petra

    February 8, 2014 at 11:16

    Stort, stort grattis, och tack för en fantastisk blogg!!🙂

     
  12. Lisa

    February 8, 2014 at 12:10

    Jätte stort grattis och tack för en jätte bra blogg Anna!😀

     
  13. Malin

    February 10, 2014 at 01:09

    Grattis!🙂

     
  14. Nathalie

    February 10, 2014 at 15:41

    Grattis grattis!🙂

     

Leave a Reply

 
