RSS

Och vinnaren i födelsedagstävlingen är…

16 Feb

Natten till idag avslutades födelsedagstävlingen och hela 88 personer har anmält sig i tävlingen. Ojojoj!

Tillsammans med blixtutmaningarna så delades totalt 241 lotter ut. Och efter ett mycket spännande klick på random.org så fick jag fram numret:

Födelsedagstävlingslott

Kollar man sedan på listan över vem som har det lottnumret så är den lyckliga vinnaren:

Födelsedagstävlingslott

Grattis Fia! Jag kommer att kontakta dig inom kort.

Tack till alla ni som var med i tävlingen. Är riktigt imponerad över hur fort ni svarade på blixtutmaningarna. Oftast så tog det inte mer än 10 min för att 15 personer skulle ha svarat. Ni är verkligen snabba!

 
6 Comments

Posted by on February 16, 2014 in Blandat

 

6 responses to “Och vinnaren i födelsedagstävlingen är…

  1. Josefin

    February 16, 2014 at 15:48

    Grattis Fia! Och tack för en superrolig tävling!

     
  2. My

    February 16, 2014 at 16:04

    Tack för en rolig tävling! Jag har varit som besatt hela veckan🙂

     
  3. Lena

    February 16, 2014 at 16:17

    Oj så många lotter! Tack för en rolig tävling trots att jag inte hann svara på de flesta. Och grattis till Fia!🙂

     
  4. Fia Filur

    February 16, 2014 at 16:49

    Oj, vad roligt!🙂 Tack för en annorlunda och superkul tävling! Fantastiskt med så många deltagare och så himla snabba alla var hela tiden! Äntligen kan min puls gå ner till normalt läge igen🙂

     
  5. Malin

    February 16, 2014 at 18:43

    Kul tävling!🙂

     
  6. Elina

    February 17, 2014 at 16:11

    Riktigt rolig tävling! Även om jag inte hann svara på en endaste blixtutmaning i tid😀

     

Leave a Reply

 
