RSS

Lite tystare än vanligt

23 Feb

Som rubriken antyder så kommer det att bli lite tystare än vanligt här på Boktycke under en tid framöver. Under det här året har jag lovat mig själv att koncentrera mig på skrivandet så därför så kommer jag att dra ner tiden jag lägger på bloggen samt läsning i allmänhet. Det är inte så att jag kommer att sluta blogga helt, jag kommer att fortfarande vara aktiv på bloggen, bara inte lika hyperaktivt som det har varit tidigare. Istället för 7-8 inlägg i veckan som det har varit under de senaste året så kanske det blir 3-4 stycken.

En annan orsak till tystnaden är för att det har nyligen hänt en hemsk och tragisk händelse inom familjen så både humöret och energin är väldigt nere just nu. Jag har redan gjort i ordning ett par inlägg för nästa vecka men efter det så får vi se när jag orkar blogga igen.

 
20 Comments

Posted by on February 23, 2014 in Blandat

 

20 responses to “Lite tystare än vanligt

  1. Moa

    February 23, 2014 at 18:10

    Alla kramar till dig Anna, jag skickar mina tankar till dig och din familj! ❤

     
  2. Cecilia

    February 23, 2014 at 20:33

    Ta hand om dig Anna, bloggen ska vara något skoj. Inte ett tvång. Jag hoppas att du kommer fortsätta med Veckans YA-släpp 🙂

     
    • Anna - Boktycke

      February 23, 2014 at 21:13

      Tack! Jo, det kommer en Veckans YA-boksläpp på måndag iaf 🙂

       
  3. Amanda

    February 23, 2014 at 21:42

    Mitt hjärta är med dig och din familj! ❤

     
  4. fanny darling

    February 24, 2014 at 10:06

    ta hand om dig! lycka till med skrivandet ❤

     
  5. Petra

    February 24, 2014 at 11:04

    Jag tänker på dig och din familj. Många kramar. ❤

     
  6. Cilia

    February 24, 2014 at 11:29

    Vad tråkigt att höra, ta hand om dig och jag hoppas att det snart blir bättre!

     
    • Anna - Boktycke

      February 24, 2014 at 21:39

      Det hoppas jag med, det kommer aldrig att bli som förr igen men jag håller tummarna för att det ska blir så bra det kan bli.

       
  7. Man

    February 24, 2014 at 15:26

    <3!

     
  8. Charlotte C

    February 24, 2014 at 20:02

    Roligt att du ska satsa på skrivandet, jättetråkigt att något tråkigt hänt i din familj – hoppas att det blir bättre snart!

     
  9. Miriam - Schitzo-Cookie http://schitzo-cookie.blogspot.se

    February 26, 2014 at 11:56

    Nej, tråkigt att höra :(. Ta all den tid du behöver! 3-4 inlägg i veckan är fortfarande väldigt ofta tycker jag så behöver du ännu mer tid ta det också. Vi kommer alltid vara kvar och vänta på dig!

    Hoppas du mår bättre snart och lycka till med skrivandet!

    Stor kram! ❤

     
  10. Ann-Charlotte

    February 27, 2014 at 10:22

    Ta hand om dig. Jag är så glad att jag hittat din blogg. Jag vet inte hur många böcker och författare jag hittat till genom din fina blogg. Goodread som du nämnt är numera ochså en favorit för mig. Du skall veta jag är full av nyfikenhet över din bok. Vilken genre kommer du använda? Action, humor, häxor, älvor andra världar med uppbygda landskap som Tolkien. Eller en dystopi som i Divergent. Vad det än blir så ser jag fram emot den. Stor kram till dig och din familj. >3

     
  11. Elen [bokpotaten]

    February 28, 2014 at 17:58

    Usch, vad tråkigt att höra 😦 Ta hand om varandra och prioritera bort bloggen när du behöver – bloggföljare är ett ihärdigt släkte och vi finns kvar här när du hittar tillbaka ❤

     
  12. nellon

    March 1, 2014 at 09:41

    Åh, vad tråkigt. Ta hand om er!

     

Leave a Reply

 
