RSS

Tillbaka i Sverige

09 Mar

Efter över 20 timmars resväg är jag äntligen tillbaka i Sverige. Det har varit en toppenvecka i Las Vegas då jag och mina kollegor har hunnit gå på konferens, lyssnat på och sett Bill Clinton, ätit en massa gott, tittat på en fantastisk show samt åkt på en mini-roadtrip. Vill ni se bilder från resan så hojtar till. Det känns dock riktigt skönt att vara tillbaka i Sverige och extrakul är det att hitta två oväntade bokpaket i brevlådan🙂

Nu ska jag försöka hinna med att läsa de 800+ blogginlägg jag har på bloglovin…

Trevlig söndag!

 
5 Comments

Posted by on March 9, 2014 in Blandat

 

5 responses to “Tillbaka i Sverige

  1. Frida

    March 9, 2014 at 19:58

    Roligt att höra att du hade det bra! Jag vill gärna se ett inlägg med bilder från resan😀

     
  2. Lena

    March 9, 2014 at 20:07

    Roligt att allt gick bra🙂 Jag vill också gärna se bilder från resan ^^

     
  3. Therése - Kattugglan

    March 9, 2014 at 20:12

    låter som en rolig vecka! Ser gärna lite bilder, sånt är alltid kul!

     
  4. Julia

    March 9, 2014 at 21:18

    Åh inte lite avis man blir! Dock så kommer du ju lägligt tillbaka hit när våren har tittat fram! Iaf i sörmland. Vill också se bilder ifrån resan!

     
  5. Petra

    March 10, 2014 at 10:33

    Välkommen hem! Även jag vill gärna se bilder från resan.🙂

     

Leave a Reply

 
