RSS

Nytt i hyllan – Snabbvisit på biblioteket

04 May

Besökte lite hastigt Lunds stadsbibliotek för den första gången på över tre månader. Givetvis fick några böcker följa med mig hem.

Nytt i hyllan - 2014-05-04

Sagoberättaren av Antonia Michaelis
Har hört en massa lovord om den här boken så det ska bli väldigt spännande att se vad den är för bok.

Avgrundens änglar av Magnus Nordin
Min första bok av Magnus Nordin! Vet ärligt talat nästan ingenting om varken boken eller författaren. Antar att det är en thriller, kanske med lite övernaturligt?

Ingen skulle sakna dig (PERSEFoNE #1) av Michelle Gagnon
Omslaget får mig att tänka på Lisa Salander, och att boken handlar om hackers gör ju bara att associationen blir ännu starkare. Vet inte heller så mycket om den här boken så jag hoppas att den är bra.

Var faktiskt rätt längesedan jag lånade hem böcker som jag inte vet så mycket om. Håller tummarna för att jag kommer att gilla dem.

 
8 Comments

Posted by on May 4, 2014 in Nytt i hyllan

 

8 responses to “Nytt i hyllan – Snabbvisit på biblioteket

  1. Emma

    May 4, 2014 at 15:31

    Sagoberättaren är helt fantastisk tycker jag! Hoppas du tycker om den🙂

     
  2. Carro

    May 4, 2014 at 16:59

    Alltid kul att man kan chansa så mycket när man lånar på biblioteket, kostar ju inget🙂

     
  3. Fia Filur

    May 4, 2014 at 22:20

    Åh, vad roligt! Hoppas du tycker om Sagoberättaren lika mycket som jag! Avgrundens änglar var också min första bok av den författaren, det är inget övernaturligt i den. Ligger också i startgroparna för att läsa Ingen skulle sakna dig🙂

     
  4. Petra

    May 5, 2014 at 10:24

    Sagoberättaren tyckte jag riktigt mycket om, så hoppas att också du gillar den.🙂 Är även lite nyfiken på Ingen skulle sakna dig, så ser fram emot recensionen sen.🙂

     
  5. Karin

    May 8, 2014 at 15:01

    Jag gillade “Ingen skulle sakna dig”. Däremot är jag väl den enda som inte kunde läsa ut Sagoberättaren för tyckte den var seg🙂

     
  6. Helena, MsHisingen

    May 17, 2014 at 21:11

    Ingen skulle sakna dig var så himla bra! Har äntligen fått hem andra delen nu, blir väl nästa helg🙂

     

Leave a Reply

 
