RSS

Nytt i hyllan – Sommarläsning!

22 Jun

Det där med lånförbud går verkligen inget vidare just nu…

Nytt i hyllan - 2014-06-22 a

Den översta boken (Inte vem som helst) är ett recensionsexemplar och resten är låneböcker. Besökte både Lunds och Malmös stadsbibliotek under veckan och som ni ser så fick jag sällskap hem. Nu har jag sommarläsningen säkrad i alla fall😀

Nytt i hyllan - 2014-06-22

Speciellt glad blev jag över den tecknade versionen av Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children. Haha, den som ansvarar för att köpa in seriealbum för Lunds stadsbibliotek har onekligen bra smak. Ska bli intressant att se om de har riktiga foton i den tecknade versionen också.

 
9 Comments

Posted by on June 22, 2014 in Nytt i hyllan

 

9 responses to “Nytt i hyllan – Sommarläsning!

  1. Fia Filur

    June 22, 2014 at 15:53

    Hehe, skönt man inte är ensam om att ha problem med lånförbud🙂

     
    • Anna - Boktycke

      June 22, 2014 at 18:23

      Hihi, men det funkar ju uppenbarligen inte så bra :p

       
  2. Rymdpotatis

    June 23, 2014 at 10:00

    Bättre att låna för mycket än att köpa för mycket.🙂
    Miss Peregrines är jag också jättesuggan på, jag hoppas att den är bra.🙂

     
    • Anna - Boktycke

      June 24, 2014 at 22:23

      Helt sant! Det gör iaf inte ont i plånboken🙂

       
      • Rymdpotatis

        June 25, 2014 at 10:35

        Ja, och om man lånar något och sedan kommer på att man inte alls ville läsa den boken, då är det bara att lämna tillbaka. Eller om man “råkar” låna mer än man hinner läsa. x)

         
  3. Petra

    June 23, 2014 at 10:06

    Half Bad, School Spirits och The Piper’s Son gillade jag mycket, så det ska bli kul att se vad du tycker om dem. Och hoppas du gillar alla böckerna.🙂

     
    • Anna - Boktycke

      June 24, 2014 at 22:23

      Det hoppas jag med! Har börjat smått läsa i Half Bad och gillar den hittills!

       
  4. Lena

    June 23, 2014 at 12:19

    Jag tror att alla vi bokläsare har lite samma problem. Inget som jag lider utav i alla fall🙂

     
    • Anna - Boktycke

      June 24, 2014 at 22:19

      Hehe, böcker måste ändå vara bland de bästa beroenden som man kan ha🙂

       

Leave a Reply

 
