RSS

Nytt i hyllan – Låneböckernas antal ökar…

13 Jul

Eftersom jag ännu inte har lärt mig hur man går in i ett bibliotek utan att plockar med sig böcker hem så blev det ett par lån från gårdagens biblioteksbesök.

Nytt i hyllan - 2014-07-13 1

I dödens labyrint (The Maze Runner #1) av James Dashner
Fick den här som en överraskning.  Boken släpps inte ens förrän i augusti! Trodde först att det var min belöning för att jag hobbylektörsläser åt Semic tills jag såg att andra bokbloggare också hade fått den🙂

Skuggan av Anna av Rebecca James
Kan ju inte låta bli att låna en bok med mitt namn i titeln. Gillade ju Sanningen om Alice av samma författare så det ska bli kul att läsa den här.

Defiance (Defiance #1) av C. J. Redwine
Första boken i en episk fantasy-serie. Har varit nära att klicka hem den här gången flera gånger. Himla kul när man hittar den i biblioteket och kan spara på pengarna. Länge leve biblioteken!

Nytt i hyllan - 2014-07-13 2

Shadow Kiss: The Graphical Novel (Vampire Academy: The Graphical Novel #3) av Richelle Mead
Har väntat på att biblioteket ska köpa in den här! Är inte så förtjust i tecknarstilen men det är väldigt trevligt att få en snabbgenomgång av en kär bok🙂

Clockwork Angel: The Graphical Novel (The Infernal Devices #1) av Cassandra Clare
Åhhh, kan jag få ge en kram till den som ansvarar för att köpa in seriealbum till stadsbiblioteket i Lund? Har ju velat läsa den här hur länge som helst! Vet inte riktigt om jag tycker om tecknarstilen (too much guyliner) men det ska hursomhelst bli supertrevligt att få uppleva Clockwork Angel i tecknad form.

 
Leave a comment

Posted by on July 13, 2014 in Nytt i hyllan

 

Leave a Reply

 
