RSS

Dags för förändringar

21 Sep

Jag har under lång tid känt att jag borde ta mitt skrivande på större allvar och kommer därför nu att föra in lite ändringar på Boktycke då jag inte kommer att ha lika mycket tid över till läsningen. Det är mindre drastisk än vad det låter. Jag kommer att fortsätta med recensioner som tidigare men till en mindre utsträckning. De återkommande nyhetsinläggen som t.ex. Veckans YA-boksläpp och Nytt i bokvärlden kommer att vara kvar.

Däremot så kommer jag förmodligen att ha lite fler inlägg om skrivandet och min egen skrivprocess. Det kommer att vara fler inlägg med funderingar, tankar och synpunkter, mest om skrivandet såklart, men även kanske om livet rent allmänt. Jag lovar dock att inte spamma er alltför ofta med mitt svammel 🙂

writer

Ps. jag har uppdaterat statusen på läsutmaningen i deltagarlistan. Det kan hända ett den inte är helt korrekt eftersom jag kontrollräknade inte, men den bör stämma någorlunda. En person har redan klarat av alla 65 punkterna, riktigt imponerande!

 
2 Comments

Posted by on September 21, 2014 in Blandat

 

2 responses to “Dags för förändringar

  1. MarveW

    September 21, 2014 at 15:45

    Den här förändringen ser jag fram emot!

     
  2. Charlotte C

    September 25, 2014 at 11:25

    Ja, vad kul att läsa mer om ditt skrivande!!! 🙂

     

Leave a Reply

 
