RSS

Bokmässan imorgon!!!

26 Sep

Ahhhhh, det är äntligen dags för bokmässan imorgon!!!! Eller ja, den har ju hållit igång sedan torsdagen men det är inte förrän imorgon jag kommer att åka dit. Jag kommer att tåget 06:20 imorgon så snacka om att jag måste upp tidigt. jag har egentligen inte så många planer för morgondagen men det är i alla fall bestämt att jag ska gå på bokälskar-träffen kl. 14:00 i Bonnier Calsens monter. Träffen anordnas av Anna och är till för alla som älskar böcker, oavsett om du har en bokblogg eller inte. Tror dock att det kommer att vara många ungdomsbokbloggare där så gillar man ungdomsböcker så ska man definitivt dit.

Springer ni på mig i korridorerna så får ni jättegärna säga hej! Så här kommer jag (förmodligen) att vara klädd imorgon. Hoppas att vi ses!

Mig bokmässan

 
4 Comments

Posted by on September 26, 2014 in Blandat

 

4 responses to “Bokmässan imorgon!!!

  1. LolloQ

    September 26, 2014 at 19:15

    Vad fin du är *-*

     
  2. Lena

    September 26, 2014 at 19:46

    Ha det så trevligt på mässan. Själv följer jag så mycket jag hinner på UR play.

     
  3. Iza

    September 26, 2014 at 22:02

    Jättesnyggt 🙂

     

Leave a Reply

 
