RSS

Finalisterna i Harlequins författartävling 2014!

02 Dec

Ni vet Harlequins författartävling som jag tänkte vara med i men som jag tyvärr gav upp på grund av tidsbrist… nu är finalisterna utsedda! Till min stora glädje är min goda vän Sofia (a.k.a. Fia Filur eller Iza Melody Frost) en av de fem som tävlar om att bli utgiven! Fia skrev för bara några veckor sen ett gästinlägg på Boktycke och för ett par år sen så recenserade hon även här på bloggen (hon har till och med en egen kategori här).

Nu är det bara en omröstning kvar innan den lyckliga vinnaren utses. Man kan rösta en gång varje dag fram tills någon gång i december.

Klicka på bilden för att komma till Sofias bidrag.

harlequin

Läs gärna igenom bidragen och rösta på det ni tycker är bäst!

Ifall ni inte har tid att sätta er in i texterna och litar på mitt smakråd så tycker jag att ni ska rösta på Sofias Lockrop. Helt opartiskt tycker jag att det är det bästa bidraget. De andra är också väldigt bra, men Lockrop är sannerligen den som lockar mest när man har läst första kapitlet.

 
2 Comments

Posted by on December 2, 2014 in Blandat

 

2 responses to “Finalisterna i Harlequins författartävling 2014!

  1. stina liffner

    December 2, 2014 at 17:54

    Hej, tycker nog att Lockrop och Dubbelspel låter mest intressant.

     

Leave a Reply

 
