RSS

Äntligen julledighet!!!!!!!!!!!!!!!

20 Dec

Efter flera veckor av hårt slit på jobbet kan jag äntligen stressa av med 18 dagars ledighet!!! Och det bästa av allt, jag har inget särskilt planerat förutom den obligatoriska julklappsjakten och ett par middagar. Med andra ord så kan jag skriva och läsa massor! Nu när jag tänker efter är det första gången på flera år som jag har haft en semester där jag inte haft några krav på mig, antingen så har det varit resor, inflyttning, bröllop, etc. Den här ledigheten kommer att vara balsam för min själ!

I bokväg så planerar jag att klara av mina två sista punkter i min läsutmaning. Ska bara bestämma mig för vilken bok om tidsresor och sjöfolk jag ska välja. Skrivmässigt så ser det ljust ut även om jag tvivlar på att jag hinner avsluta mitt manus. Men ja, 75% ska jag försöka hinna klart i alla fall.

Har ni några planer för julledigheten?

 
6 Comments

Posted by on December 20, 2014 in Blandat

 

6 responses to “Äntligen julledighet!!!!!!!!!!!!!!!

  1. azet

    December 20, 2014 at 15:36

    Hej, Anna.
    Jag har följt din blogg i ett halvt år nu. Din blogg är den första och den enda jag följt i hela mitt liv ch precis som dig är jag en BOKÄLSKARE.

     
  2. azet

    December 20, 2014 at 15:44

    Jag är 14 år och jag har läst 40 procent av de böcker och serier som du har läst. JAG BEUNDRAR DIG hur mycket som helst. I SOMRAS VAR JAG I POLEN i en månad utan böcker och DIN blogg, du anar ej hur mycket jag längtade efter dem.De böcker och serier jag tycker om är tja många.Ex. Sommar-trilogin av Jenny Han, TMI av Cassandra Clare, Vampire Diaries, Twilight, Shatter me-trilogin [som dig är jag FÖRÄLSKAD i Warner], De odödliga av Noel[vet att du bara läst första boken, Hunger Games-trilogin, Divergent-trilogin, the Maze Runner[har tyvär bara läst första boken på svenska], och FLERA.

     
    • Anna - Boktycke

      December 20, 2014 at 16:16

      Hej Azet! Vad glad jag blir av din kommentar! Och vad kul att du också tycker om Warner!!! Han är helt klart min favorit när det kommer till killkaraktärer.
      Tack för din fina kommentar!

       
  3. Sofia Fritzson

    December 20, 2014 at 19:19

    Jag ska också skriva och läsa. Hoppas kunna beta av lite på mina olästa-högar då de växer i snabbare takt än vad jag läser.

     
  4. nellon

    December 20, 2014 at 22:01

    Satsar på samma som du. Har inte så mycket inbokat heller. Ska satsa på att läsa massor med böcker som ska ge mig läslusten tillbaka.

     
  5. Författardrömmar

    December 20, 2014 at 22:19

    Jag planerar också att läsa och skriva på mitt manus

     

Leave a Reply

 
