RSS

Angående läsutmaningen…

02 Jan

… så har jag börjat gå igenom deltagarlistan och skriva ner antalet lotter som var och en får. Det tar rätt så lång tid eftersom jag tycker att det är så kul att läsa era omdömen haha. Och än så länge är det hela 5 deltagare (förutom jag) som har klarat av alla 65 punkterna. Wow, riktigt imponerande.

 Jag har hunnit lite mer än halvvägs (de fetstilta är de jag har hunnit med) men tänker bara informera om att några få av bloggarna/ statussidorna har blivit borttagna eller satta till privata så jag kan inte komma åt dem. Ifall ni känner igen er i detta så var vänlig och gör era statussidor/bloggar publika igen senast den 3:e januari, annars så blir ni tyvärr diskvalificerade.

Jag kommer att dra vinnaren på söndagen den 4:e januari 🙂

 
9 Comments

Posted by on January 2, 2015 in Blandat

 

9 responses to “Angående läsutmaningen…

  1. Hannah

    January 2, 2015 at 20:46

    Du har inte tänkt på att ha en utmaning för 2015? Isåfall är åtminstone jag intresserad haha! 😀 skulle vara kul i alla fall!

     
    • Anna - Boktycke

      January 3, 2015 at 14:53

      Jag har tänkt på det men jag tror inte att det kommer att bli av på grund av tidsbrist 😦

       
      • Hannah

        January 3, 2015 at 15:28

        Awww så synd! 😦 förstår dock att det tar upp mycket tid! Men du uppdaterade deltagarlistan under tiden & för att underlätta det så kanske du kan skriva upp de som är med + länk ! (Folk som är nyfikna kan gå in & titta) Alltså ej med punkter och det! Sen så i slutet så får man skicka in hur många man hann med! Problemet kan väll vara att du inte hinner kontrollera allas listor! Om man inte vågar lita på att alla är ärliga! Alltså att var & en får kontrollera sig själva typ! Och om man skulle fuska eller något = minus avdrag!

        Eller om det finns någon app att om jag klarar en punkt så Skiclar jag till dig & så samlas det på hög! (Automatiskt) Och så får du acceptera punkten eller inte! Gud det skulle vara ganska smart! Fast tror dock inte det finns!

        Vill inte verka jobbig utan det är självklart bara tips! Ingen press! 🙂 kram

         
      • Anna - Boktycke

        January 3, 2015 at 15:54

        Jag har ju tänkt på att utveckla ett system för att underlätta administrationen men själva utvecklingstiden skulle nog ta mer tid än att göra det manuella jobbet :/
        Men nästa år igen kanske, i år har jag tänkt satsa på att skriva så bloggen och läsningen kommer att prioriteras ner.

         
  2. jana

    January 3, 2015 at 18:04

    Eller kanske någon annan vill ta över och hålla i det? Jag skulle nog kunna tänka mig det ifall intresse finns. Vad säger ni?

     
    • Anna - Boktycke

      January 3, 2015 at 18:19

      För min del så får någon gärna ta över och hålla i tävlingen. Då kan till och med jag vara med och tävla om priset 🙂 Kändes inte helt rätt ifall jag deltog i min egen tävling annars.

       
      • Hannah

        January 3, 2015 at 18:58

        Förlåt om jag hoppar in, men jag är också lite intresserad! Fast vet dock inte om min tid kommer räcka till, då skolan tar upp mycket! Skulle kunna tänka mig att hjälpa den som håller i utmaningen , med att kolla igenom andras statussidor & sen vidarebefodra till ex här Jana! Eller något sådant! 🙂

         
  3. jana

    January 3, 2015 at 20:12

    Ja! Kul också att du kan vara med och tävla om priset! Det blir ju samma koncept, men jag tänker byta ut ungefär hälften av punkterna så att det inte blir exakt samma.

    Och Hannah, det vore jättebra om vi kunde hjälpas åt, särskilt eftersom det är så tidskrävande. Kan du mejla mig så kan vi bestämma hur vi ska lägga upp det? jana.rosell(at)live.se

     
    • stina liffner

      January 3, 2015 at 21:25

      Vad rolig att det blir en till utmaning 😀

       

Leave a Reply

 
