RSS

Vinnaren av läsutmaningen 2014

04 Jan

Först och främst vill jag tacka alla som deltog i läsutmaningen och tävlingen. Totalt blev det 64 deltagare vilket jag verkligen inte hade förväntat mig när jag glatt bestämde mig för att hålla i en egen läsutmaning kombinerad tävling. Verkligen superkul att det blev ett så stort intresse! Tillsammans så läste vi 1813 böcker vilket jag är riktigt imponerad över. 29 personer klarade av utmaningen och 6 av dem klarade till och med av att pricka alla punkterna på listan. Wow!

Totala antalet lotter som delas ut är 139 stycken (jag deltar själv inte i tävlingen).

Och efter ett besök på random.org fick jag fram lottnumret 76

lottnummer

Vinnaren får välja ett av följande prisalternativ:

  • Få välja en valfri bok upp till 15 pund på The Book Depository.
  • Få välja en valfri bok upp till 150 kronor på Adlibris.
  • Få ett hemligt paket innehållandes böcker och annat gott (innehållets värde kommer att överstiga 150kr). Jag kommer att anpassa innehållet efter vinnarens boksmak.

Och vinnaren är…

Vinnaren

STORT GRATTIS Lisa! Jag kommer att kontakta dig inom kort!

Hade jag haft möjlighet så hade jag dragit fler vinnare eftersom jag tycker att många har varit superduktiga med omdömena. Jag hoppas att ni tycker att tävlingen har varit rolig ändå fast det inte blev någon vinst🙂

När det gäller läsutmaning för 2015 så kommer jag tyvärr inte att hålla i någon, inte på grund av intresse utan på grund av tid. År 2015 är året jag ska satsa på skrivandet så därför kommer både läsningen och bloggen att prioriteras ner. Jag kommer fortfarande att vara aktiv på Boktycke men känner inte att jag kommer att ha tid att administrera tävlingen. Det diskuteras dock om att några andra ska ta över läsutmaningen/tävlingen, jag återkommer så fort det är något bestämt!

Tack för att ni deltog i tävlingen och hoppas att ni hade lika kul som jag hade!

 
6 Comments

Posted by on January 4, 2015 in Blandat

 

6 responses to “Vinnaren av läsutmaningen 2014

  1. stina liffner

    January 4, 2015 at 15:37

    tack dessamma

     
  2. Klara

    January 4, 2015 at 16:56

    Det var superkul med utmaningen och det skulle vara kul med en liknande även i år. Tack för att du ordnade den och ett stort lycka till med skrivandet i år!🙂

     
  3. Sofia Fritzson

    January 4, 2015 at 21:15

    Grattis Lisa! Tack Anna, för en jätterolig utmaning!🙂

     
  4. Mariam

    January 5, 2015 at 00:20

    Grattis till vinnaren! Tack för den här utmaningen, det har varit jätterolig att vara med i den. Jag lyckades totalt läsa 12 böcker (hann aldrig publicera de sista 2 recensionerna förrens idag) och jag är jättenöjd över mitt resultat. Läste ut 3 böcker år 2013 så om man jämnför med det är det jättebra ändå:)

     
  5. bokglam

    January 7, 2015 at 15:27

    Superkul att vara med i tävlingen🙂. Ska nog inte heller köra en riktig läsutmaning i år på det sättet men ska ändå försöka ha ett mål på antal böcker jag ska läsa🙂.
    /Heléne

     

Leave a Reply

 
