RSS

Sista dagen på ledigheten ägnas åt…

06 Jan

Så led det goda mot sitt slut. Helt ärligt talat så märks det INTE ALLS att jag har varit ledig i 18 dagar i sträck. Varit så upptagen ändå att det inte känns som att jag har hunnit vila något, men jag kan ju hoppas på att det bara är inbillning för det dröjer ju länge innan nästa långledighet. Nåja, idag ska jag i alla fall:

1. Skriva på mitt manus
skriva

2. Laga en massa matlådor så att jag kan äta lunch på 10 minuter och därmed sluta tidigare på jobbet
mat

3. Samt ikväll så ska jag börja läsa den här boken
bok

 
4 Comments

Posted by on January 6, 2015 in Blandat

 

4 responses to “Sista dagen på ledigheten ägnas åt…

  1. stina liffner

    January 6, 2015 at 17:59

    vad är det du jobbar med?

     
    • Anna - Boktycke

      January 6, 2015 at 18:05

      Jag är en SharePoint-konsult, som man kan säga är en typ av webbutvecklare.

       
  2. Charlotte C

    January 6, 2015 at 19:47

    Jag håller med! Var 17 tog tiden vägen! 🙂 Härligt att du iaf spenderade sista lediga dagen med manuset! 😛

     
    • Anna - Boktycke

      January 7, 2015 at 17:39

      Ja, eller hur?!! Hur kan tiden går så snabbt och obemärkt förbi egentligen? Satt iofs bara 3 timmar med manuset igår vilket är lite synd. Det blev storstädning som 3 maskiner tvätt istället.

       

Leave a Reply

 
