RSS

Kommer jag att skriva mer effektivt nu?

11 Jan

Har äntligen skaffat mig dubbla skärmar här hemma. Nu kan jag skriva och titta på youtube, ehem… och ha anteckningar uppe samtidigt. Det är faktiskt inte helt användarvänligt att man behöver växla mellan olika program och dokument när man skriver.

Dubbla skärmar

På bilden är min nya skärm till höger och ser mycket större ut än min gamla, vilket den är också. Nu får vi hoppas på att dubbla skärmar kommer att öka min effektivitet för just nu går det ganska trögt!

 
3 Comments

Posted by on January 11, 2015 in Blandat

 

3 responses to “Kommer jag att skriva mer effektivt nu?

  1. Sofia Fritzson

    January 11, 2015 at 22:18

    Heja på! Hoppas du skriver som attan 🙂

     
  2. Charlotte C

    January 13, 2015 at 12:08

    Dubbla skärmar rockar! Lätt att det kommer göra dig mer effektiv! 🙂

     

Leave a Reply

 
