RSS

Boktycke fyller 4 år!

07 Feb

Gahhh, herregud, har ju helt glömt bort att Boktycke fyller 4 år idag! Tack snälla WordPress som påminde mig.

Tja.. jag brukar ju fira bloggfödelsedagen genom att ha en kul tävling. T.ex.

Frågesporten när Boktycke fyllde 1 år
Lösenordsjakten när Boktycke fyllde 2 år
Blixtutmaningen när Boktycke fyllde 3 år

Så vad jag ska hitta på i år dag… tja, jag vet inte än, men jag ska nog klura ut något🙂

Och vill ni ge bloggen en födelsedagspresent kan ni ju alltid nominera Boktycke i Massolit Book Blog Award🙂

Sen har jag en fråga till er som har följt med bloggen ett tag, vilken av tävlingsformerna tyckte ni var roligast? Vore kul att veta nu när jag sitter i planeringen.

 
24 Comments

Posted by on February 7, 2015 in Blandat

 

24 responses to “Boktycke fyller 4 år!

  1. Västmanländskan

    February 8, 2015 at 04:47

    Grattis på bloggfödelsedagen!

     
  2. Klara

    February 8, 2015 at 10:16

    Ett stort grattis! Jätteroligt att du fortsätter att driva denna fina blogg!🙂

     
  3. Petra

    February 8, 2015 at 11:13

    Grattis!! Och tack för en av mina absoluta favoritbloggar!❤🙂

     
  4. Miriam - Schitzo-Cookie http://schitzo-cookie.blogspot.se

    February 8, 2015 at 11:46

    Stort stort grattis =)!!

     
  5. Lisa

    February 8, 2015 at 11:50

    Grattis! Tack för en jätte bra blogg!😀

     
  6. Veronica A.

    February 8, 2015 at 11:55

    Stort grattis, 4 år är länge🙂

     
  7. Azet

    February 8, 2015 at 13:23

    Jag har följt din blogg, men jag har aldrig deltagit i några av dina tävlingar.

     
    • Anna - Boktycke

      February 8, 2015 at 14:12

      Åh, vad synd. Hoppas att nästa tävling (eller vad det nu blir) faller dig bättre i smaken🙂

       
  8. Hannah Carlsson

    February 8, 2015 at 13:56

    Stort grattis på blogg-födelsedagen!!😀
    Av dem 3 tävlingarna, verkar Lösenordsjakten roligast! Men har dock inte varit med i någon av tävlingarna. Men lösenordsjakten sticker ut ur dem flesta utlottningar, så jag skulle tycka att det vore jätte kul om du körde en till sån! Kram Hannah

     
  9. Frida

    February 8, 2015 at 13:56

    Grattis!😀

     
  10. Sofia Fritzson

    February 8, 2015 at 15:11

    Oj, redan 4 år! Grattis🙂

     
    • Anna - Boktycke

      February 8, 2015 at 16:17

      Tack! Ja, eller hur! Detta betyder ju också att vi har känt varandra i ungefär 4 år :p

       
  11. Cilia

    February 8, 2015 at 15:42

    Stort grattis!!😀

     
  12. Beate

    February 9, 2015 at 09:44

    Jättestort grattis!😀

     

Leave a Reply

 
