RSS

Massolit Book Blog Award 2015

07 Feb

Nu har nomineringsfasen till Massolit Book Blog Award dragit igång!

nominera_mig_rosa

“För fjärde året i rad är det dags för Massolit Book Blog Awards! Idag går startskottet och nomineringen är nu öppen. Massolit Förlagsgrupp vill uppmärksamma de bokbloggar som under 2014 på bästa sätt främjat intresset för litteraturen och skapat ett eget rum för den bokintresserade att vistas i. Nominera era favoritbokbloggar i kategorierna Årets bokblogg, Årets nischade bokblogg samt Årets bokbloggsinlägg. Nominera och läs mer på massolitbookblogawards.se!”

Ifall ni tycker att Boktycke är en bra bokblogg eller att läsutmaningen 2014 bidrog till ett ökat läsintresse så skulle jag självklart bli överlycklig om ni vill nominera Boktycke i någon/några av kategorierna. Jag har själv redan nominerat mina favoritbokbloggar 🙂

 
2 Comments

Posted by on February 7, 2015 in Blandat

 

2 responses to “Massolit Book Blog Award 2015

  1. Carola

    February 8, 2015 at 09:13

    Självklart måste din blogg nomineras! Skickade precis iväg min nominering. Min motivering till att du ska nomineras är just att du fokuserar och brinner för genren fantasy. En genre som förtjänar mer uppmärksamhet än vad den har här i Sverige. Håller tummarna för att du kommer med och helst också vinner kategorin nischade bloggar 🙂

     
    • Anna - Boktycke

      February 8, 2015 at 14:10

      Tack så mycket för nomineringen! Så glad jag blir 🙂

       

Leave a Reply

 
