RSS

Läs-OS-A-Lot Gren 2: Omslagsdesign

14 Feb

Det är äntligen helg och nu har jag fått tid till att göra iordning mitt bidrag till Gren 2: Omslagsdesign!
Måla av ett omslag från en bok/ måla ett nytt omslag till en bok

Alltså, jag har massor av idéer men jag besitter tyvärr inte färdigheter för att förverkliga dem. Däremot när jag gick förbi bion på lunchpromenaden så kom jag på att tänka på två böcker som jag blandade vilt ihop innan. Därför har jag valt att slå samman båda böckerna i ett omslag. Detta blev resultatet:

Between 50 shades of grey small

Haha, måste skratta lite själv åt mina extremt dåliga photoshopskills. Jaja, man kan tolka det som att 50 Shades of Gray syftar på mannens hudfärg 🙂

 Ifall ni är nyfikna ser originalomslaget ut så här
Between Shades of Gray

 
3 Comments

Posted by on February 14, 2015 in Blandat

 

3 responses to “Läs-OS-A-Lot Gren 2: Omslagsdesign

  1. Frida

    February 15, 2015 at 20:00

    Tycker att det bra! Himla smart idé 😀

     
  2. Frida

    February 15, 2015 at 20:01

    *blev bra ska det självklart stå. Jag lyckas då alltid skriva fel när jag ska kommentera här. ^^

     
  3. Anna

    February 16, 2015 at 21:11

    Det här tyckte jag var så hiimla smart! Jag hade också jättesvårt att hålla isär de två olika titlarna till en början, så det var roligt att du gjorde som en mix av båda 😀

     

Leave a Reply

 
