RSS

Jag ska till Författarkliniken 2015!

27 Feb

fklinik

I år är ju året jag ska satsa på skrivandet har jag tänkt och därför har jag nu bokat upp mig på författarkliniken 2015 som kommer att hållas i Stockholm i slutet av augusti. Det svider i plånboken för gratis är det inte men vad jag har hört så var förra årets event jättelyckat. Tror att det kommer att bli bra och hoppas på två roliga dagar där man lär sig något, blir inspirerad och träffar andra skribenter.

Det är boka-tidigt-rabatt till och med imorgon så ifall ni är intresserade av att gå så kör till nu, för efter imorgon blir det ännu dyrare!
Klicka här för mer information och för att boka.

Är det någon annan som ska dit? Vore kul att träffas🙂

 
2 Comments

Posted by on February 27, 2015 in Blandat

 

2 responses to “Jag ska till Författarkliniken 2015!

  1. Carola

    March 2, 2015 at 12:37

    Jepp! Vore väldigt kul att träffs och prata fantasy🙂

     

Leave a Reply

 
