RSS

Lite omslagsnytt på en söndag

08 Mar

Soundless av Richelle Mead

Soundless_FTcover.indd

Richelle Meads nya bok med kinesiska myter som tema ska släppas senare i år. GILLAR!

The Rose Society (The Young Elites #2) av Marie Lu

The Rose Society

Uppföljaren till The Young Elites som jag älskar. Gillar omslaget meeeeen, det där vargansiktet i bakgrunden förstör för mig. Tycker att den påminner lite för mycket om andra böcker.

Imprudence (The Custard Protocol #2) av Gail Carriger 

Imprudence

Älskar författarens böcker men tyvärr inte hennes omslag. Det positiva är väl att de är väldigt utmärkande och man ser direkt att de tillhör samma serie.

The White Rose (The Lone City #2) av Amy Ewing

The White Rose

Jaja, jag vet att det är övertjatat med tjejer i fina klänningar, det tycker jag med! Men det här omslaget tycker jag är riktigt snyggt plus det passar så bra ihop med titeln!

 
4 Comments

Posted by on March 8, 2015 in Blandat, Nytt i bokvärlden!

 

4 responses to “Lite omslagsnytt på en söndag

  1. Klara

    March 8, 2015 at 16:01

    Första omslaget är verkligen klockrent! 🙂

     
  2. azet

    March 8, 2015 at 19:39

    Vilka vackra omslag!

     
  3. Sofia Fritzson

    March 8, 2015 at 20:23

    Äntligen ett snyggt omslag för Mead! Hennes böcker är så mycket bättre än vad hennes omslag hittills gett sken av. Håller med om vargen, det omslaget hade funkat lika bra utan den tycker jag, gillar det annars färgmässigt.

     
  4. Beate

    March 9, 2015 at 11:24

    SV: Tack så jättemycket för länken Anna! Du har räddat min mentala hälsa 😀

     

Leave a Reply

 
