RSS

Nya böcker och glad påsk!

03 Apr

Långhelg wohoooo! Boksnacksträffen igår var supertrevlig, tog ett par bilder men att fota i motljus gav inga vidare bra bilder så jag väntar på att de andra ska ladda upp sina bilder så att jag kan sno från dem. Totalt blev vi 6 personer vilket var alldeles lagom för då hann man prata med alla. Alltså, så himla mysiga och snälla alla är, att träffa andra bokintresserade är som balsam för själen 🙂

Totalt ökades min bokhylla med två nya böcker igår.

Nytt i hyllan 2015-04-03

Abandon är från bokbytet och Anna och den franska kyssen är ett recensionsexemplar från Modernista (taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack så himla mycket)!!!

Jag brukar ju inte läsa om böcker men Anna-boken är en av de få böckerna jag faktiskt har längtat tillbaka till. Och den är helt perfekt för min engelska kopia är trasig. Med andra ord fick jag en superhärlig början på påskhelgen. Hoppas nu på fint väder bara 🙂

Önskar er alla en riktigt glad påsk så ses vi på måndag igen för lite boknyheter 😀

 
14 Comments

Posted by on April 3, 2015 in Blandat

 

14 responses to “Nya böcker och glad påsk!

  1. Azet

    April 3, 2015 at 15:48

    Vad bra att omslaget är kvar på Anna and the. ….skitbra asså.

     
  2. Maddes bokblogg

    April 3, 2015 at 17:13

    Fick också Anna boken! Ser fram mot den. Glad påsk!

     
  3. Donutalien

    April 3, 2015 at 17:39

    Längtat efter Anna sååååå länge och äntligen fick jag den!!

     
  4. Miriam - Schitzo-Cookie http://schitzo-cookie.blogspot.se

    April 3, 2015 at 19:34

    Har inte kollat mina bilder än, hoppas nån blev bra från kvällen =)

     
  5. Carro

    April 3, 2015 at 19:39

    Jag har också tänkt läsa Anna, men tycker att den ser lite “cheesy” ut?

     
    • Anna - Boktycke

      April 5, 2015 at 10:16

      Den ser cheesy ut men den är så himla bra! Läs sen!!! 🙂

       
  6. icafischerstrom

    April 3, 2015 at 20:45

    Du får återkomma med om översättningen är bra! Har velat läsa den boken (Anna) himla länge, men kan inte bestämma mig för på vilket språk.

     
  7. Yrsha

    April 4, 2015 at 08:36

    Glad påsk! 😀

     
  8. Petra

    April 4, 2015 at 11:26

    Glad påsk Anna! 🙂

     
  9. Ola (ljudboka.se)

    April 4, 2015 at 15:03

    Glad påsk 🙂

     
  10. Sofia Fritzson

    April 4, 2015 at 16:34

    Låter härligt! Glad påsk! 🙂

     
  11. Azet

    April 4, 2015 at 22:41

    OPS, är jag den enda som ej har grattat Glad Påsk till dig,Anna? I så fall.Glad Påsk! En fråga.Du har ett asiatiskt ansikte.Då från vilket land är du ifrån?

     
    • Anna - Boktycke

      April 5, 2015 at 10:18

      Jag är född i Sverige, mina förfäder i Kanton (Kina).

       
      • azet

        April 5, 2015 at 15:59

        Kina! StenCOOLT!

         

Leave a Reply

 
