RSS

När orden inte räcker till

18 Apr

Har nu, efter att ha skrivit nästan 60 000 ord, insett att mina planerade 75 000 ord inte kommer att räcka till. Jag är väl två tredjedelar igenom del 3 och del 4 (den sista) är inte ens påbörjad. Det kommer nog snarare att landa på 90 000, oh god… jag som trodde att jag snart skulle bli färdig…

Men lite skrivpepp har jag åtminstone fått via fikan jag hade med bästa Charlotte. Det blev mycket snack om våra manus, förlag och skrivprocess. Att skriva måste ju vara en av de mest osociala intressen som finnns. Skönt att man kan träffa någon liksinnad och diskutera sina tankar!

Fika2

 
7 Comments

Posted by on April 18, 2015 in Blandat

 

7 responses to “När orden inte räcker till

  1. Sofia Fritzson

    April 18, 2015 at 16:41

    Underbart med skrivpepp!

     
  2. Lena

    April 19, 2015 at 13:18

    Kämpa på.

     
  3. CharlotteC

    April 19, 2015 at 21:43

    I ditt tempo går det snabbt till 90 000 ord!🙂 På lördag räknar jag med att du skriver massor!!!😛

     
  4. Författardrömmar

    April 25, 2015 at 22:58

    Så mycket som du skriver tar det nog inte så lång tid att komma till 90 000 ord🙂

     

Leave a Reply

 
