RSS

Stort tack och semesterplaner!

13 Aug

Stort tack för alla fina gratulationer jag har fått! Det värmer verkligen!

Nu är jag inne på den fjärde dagen av semestern och hittills har det varit oerhört avslappnande då jag i princip inte gjort något vettigt. Det kommer dock snart att bli ändring på det då under de resterande två veckorna så ska följande saker hinnas med:

  • Fira att min pappa fyller 65
  • Babymoon i Berlin
  • Bröllop i Borås
  • Författarkliniken i Stockholm

Det jag ser fram mest emot är resan till Berlin då det förmodligen blir den sista utomlandsresan vi gör innan vi blir föräldrar. Därför kommer vi att lyxa till det rejält med ett 5-stjärnigt hotell 😀 Författarkliniken ser jag också väldigt fram emot. Och ja, ifall ni har några tips på vad man kan göra i Berlin så lämna gärna en kommentar. Det som vi vet vi kommer att göra är att besöka djurparken och vaxmuseet.

Förhoppningsvis så hinner jag läsa en del och blogga mycket också 🙂

 
Leave a comment

Posted by on August 13, 2015 in Blandat

 

Leave a Reply

 
