RSS

Mot Berlin!

17 Aug

Idag bär det av mot Berlin på vår babymoon. Jag har rest väldigt lite inom Europa så därför ser jag supermycket fram emot flera fantastiska dagar med min älskling. Det ska tydligen vara väldigt fint väder också🙂

Det som jag bekymrar mig mest över är väl tillgången på toaletter. Nu när bebismagen börjar blir stor så känns det som att jag måste på toa varannan timme. Nåja, det löser sig säkert.

För att det inte ska bli så tomt på bloggen så har jag gjort i ordning flera tidsinställda inlägg. Jag ligger så långt efter med mina recensioner så det är dags att komma ikapp.

Ha en trevlig måndag!

 
4 Comments

Posted by on August 17, 2015 in Blandat

 

4 responses to “Mot Berlin!

  1. Västmanländskan

    August 17, 2015 at 13:25

    Trevlig resa! Vi var där i juli och det var en väldigt trevlig stad.

     
  2. CharlotteC

    August 17, 2015 at 16:53

    Vad gulligt att ni ska åka på babymoon!🙂 Hoppas ni får det riktigt härligt och att toalettillgången är till din och magens belåtenhet!😛

     
  3. Sofia Fritzson

    August 18, 2015 at 15:13

    Hoppas ni har det underbart🙂

     
  4. Klara

    August 19, 2015 at 17:26

    Hoppas ni får det superbra!😀

     

Leave a Reply

 
