RSS

Nytt i hyllan

09 Sep

Ojoj, vilken trevlig överraskning man fick när man tittar i brevlådan efter att ha varit sjuk i fyra dagar.

Nytt i hyllan 2015-09-08

Röd drottning (Red Queen #1) av Victoria Aveyard
Vilket sammanträffande, jag läste ju den här bara ett par dagar tidigare. Har den som e-bok och funderade på att köpa den för den var så snygg och jag gillade handlingen. Sen så dyker den bara upp i brevlådan. Helt magiskt! Mer om vad jag tycker om den får ni veta imorgon🙂

Monstrumologen (The Monstrumologist #1) av Rick Yancey
Har varit intresserad av denna jättelänge och absolut planerat att läsa den. Himla bra att jag fick den som recensionsexemplar🙂

Pretty Little Liars (Pretty Little Liars #1) av Sara Shepard
Läste första boken för ganska länge sen och min recension av den har ni här.

Tack så jättemycket Modernista!

 
Leave a comment

Posted by on September 9, 2015 in Nytt i hyllan

 

Leave a Reply

 
