RSS

Trailers för Den femte vågen och Allegiant

16 Sep

Allegiant

Visserligen bara en teaser trailer där halva filmen bara är scener från de tidigare filmerna. Vet inte om det är jag som har glömt mycket av bokens handling men jag kände faktiskt inte igen så mycket av utsidan. Sista boken ska ju bli två filmer också vad jag har hört så antingen så jag hoppas inte att filmen blir seg.

Den femte vågen

Åh, den här ser lovande ut tycker jag. Boken är ju ganska långsamt men filmen ser ut att vara actionfull!

 
4 Comments

Posted by on September 16, 2015 in Blandat

 

4 responses to “Trailers för Den femte vågen och Allegiant

  1. Lena

    September 16, 2015 at 17:38

    Är så spänd på hur Den femte vågen skall bli som film. Buken var ju grymt bra!

     
    • Anna - Boktycke

      September 17, 2015 at 19:50

      Jag gillade trailern så jag ser riktigt mycket fram emot filmen!

       
  2. Veronica

    September 17, 2015 at 10:43

    Femte vågen har jag rätt höga förväntningar på!
    Allegiant var som du skrev mest tillbakablickar, vilket var lite tråkigt..

     
    • Anna - Boktycke

      September 17, 2015 at 19:51

      Allegiant var iofs bara en teaser trailer, men den var ju rätt mycket av en besvikelse. Har inte så höga förhoppningar på den eftersom den ska bli tvådelad också.

       

Leave a Reply

 
